Die is gelukkig buiten aan het spelen in Delftquote:
's Ochtends twintig procent..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:29 schreef SevenWonders het volgende:
* SevenWonders mompelt iets van 'savonds een vent....
Geboortedatum: 1985-04-12quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:21 schreef Dipollo het volgende:
Ben je helemaal stoer en cool enzo... je weet vett Urban![]()
Ik dacht dat bier alleen voor volwassenen was??quote:
Dan zou iedereen TS uitlachen en belachelijk maken omdat ie geen verantwoordelijkheid aankan...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef buzzer het volgende:
gaat dit topic nog iets worden ? Ontopic bijvoorbeeld ?
En volkomen terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:00 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dan zou iedereen TS uitlachen en belachelijk maken omdat ie geen verantwoordelijkheid aankan...
en in feite doen ze dat ook..![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:53 schreef greatgonzo het volgende:
volgende keer shandy water voor de TS
Was het maar waar.quote:
quote:
Als je het maar geen sportwinkel noemtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Ik zal het zeggen, wel beloven dat jullie niet gaan lachen he![]()
Het is.... ja ja ja nou nou nou????
Een Dartshop![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Een Dartshop![]()
En je dan zorgen maken over klanten die uiteraard in de rij staan te wachten tot de DARTWINKEL open gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Was het maar waar.
Een Dartshop![]()
Het is zeker gerelateerdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:48 schreef postmortum het volgende:
Dartwinkel, slijterij ongeveer hetzelfde![]()
quote:
Er zijn een flink aantal mensen in ons kikkerlandje die het spelletje darten erg vermakelijk vinden. Ikzelf gooi zo nu en dan ook weleens een pijltje en als je dan wat nieuw spul wilt aanschaffen ga je naar zoeen dartshop om daar je spullen te kopen. Maw: Die man probeerd zijn zaak draaiende te houden, maar zijn zoon is te laf om met een kater zijn nest uit te komen. Erg zwak om de lekkerste drank die er is de schuld ervan te geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Een dartshop ? :/ wtf moetje daar mee.
Het enige wat je kunt verkopen is: pijlen, borden, flights, en die dingetjes aan de ahcterkant waar de flights aan hangen.
Schultenbrau drinkt men lauw.quote:
Ik nog niet en ik ga hem onthouden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef Dipollo het volgende:
[..]
's Ochtends twintig procent..
Ja, die uitdrukking ken ik ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |