Ben je helemaal stoer en cool enzo... je weet vett Urban
Zeg je tegen je vader: "Ja pap, ik kan de verantwoordelijkheid aan, ik kan de winkel wel opengooien en netjes voor de dag komen voor de klanten
![]()
"
Nou voelen jullie hem wel aankomen.
Ik was gisteren dus lekker op pad om een dorp verderop bij de gangmoakers een pilsje te gaan drinken. Tot over alles goed. Vroeg afgelopen dus op naar de Katterikken, ik begon mij al in een beschonken staat op te houden en het was eigenlijk tijd om naar huis te gaan. Ik liet mij overhalen om naar de Molenhanen te gaan want daar is het altijd gezellig.
Op de terugweg, bijna thuis, merkte ik subliem op dat ik mijn handschoenen was vergeten. Tijd om terug te fietsen langs de honken op
![]()
. Halverwege besloot ik dit toch maar niet te doen. Ik ging weer naar huis en dook het bed in.
Ik werd wakker van de wekker, uitdrukken dus maar. De wekker van de telefoon was ook irritant en die moest ook uit. Om 10.15 werd ik gebeld door de buurman bij de winkel, goede vriend, waar ik bleef. Toen was ik al drie kwartier te laat. Dus voordat ik hier was, was ik al meer dan een uur te laat
![]()
. Dat kan je niet maken tegenover de klanten!! Gelukkig had de buurman al een briefje op de deur gehangen dat ik iets later open was
Bij deze wil ik zeggen: KUT BIER, WAT IS DAT VOOR EEN GEIN DIE JE MET ME UITHAALD????
Vanavond maar weer een potje bier pakken