ja ik spreek dan ook slechts van een gevoel. ik denk en zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Aventura het volgende:
Wat dacht je van hormonen in o.a. vlees en melk..Er is al een verband aangetoond tussen het steeds vroeger ontwikkelen van jonge meisjes en het toenemen van borstomvang meen ik. Weet de bron niet meer. Verder weet ik dat er verschillenden borstkankers zijn, sommige zijn oestrogeengevoelig, andere vormen niet. Ben verder geen deskundige ofzo. Maar de pil aanwijzen is wellicht wat voorbarig.
Ook Sheryl Crow heeft borstkanker.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
Is ze eindelijk van die Armstrong af en hoop je dat ze weer goede muziek gaat maken, heb je dit, dacht ik even egoistisch.
Erg rot voor haar. Hopenlijk is het goed te behandelen.
Ah ja. Hopenlijk is daarmee de kous af. Maar niet voor niks geven de artsen je pas het predikaat 'genezen' als je vijf jaar schoon bent.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook Sheryl Crow heeft borstkanker.
quote:Oud-wielrenner Lance Armstrong heeft opgeroepen te bidden voor zijn ex-verloofde Sheryl Crow, die vorige week een operatie onderging, nadat bij haar borstkanker was geconstateerd. "Opnieuw word ik eraan herinnerd hoe wijdverbreid deze ziekte is, nu iemand is getroffen die mij dierbaar is", zegt de 34-jarige Amerikaan.
Armstrong weet waarover hij praat: de zevenvoudig Tour de France-winnaar overleefde zelf teelbalkanker. Volgens de artsen van Crow is de ziekte bij de zangeres vroeg genoeg geconstateerd en ziet haar toekomst er goed uit.
Armstrong en Crow kondigden in september hun verloving aan. Begin februari zei het stel 'met diepe liefde en respect voor elkaar' uit elkaar te gaan'.
quote:Sheryl Crow kankervrij verklaard.
Artsen hebben Sheryl Crow officieel kankervrij verklaard. De 44-jarige zangeres, waarbij vorig jaar in een vroeg stadium borstkanker werd geconstateerd, kan haar geluk niet op. Ze is opgelucht dat er nu eindelijk een einde is gekomen aan alle onzekerheid.
Een opgeluchte Sheryl vertelt: "Ik ging naar de dokter voor een mammogram (red. een röntgenfoto van de borsten). De uitslag bleek positief te zijn. Ik kreeg te horen dat ik kankervrij en dus helemaal gezond ben."
De ex-vriendin van wielrenner Lance Armstrong moet de aankomende drie jaar elke zes maanden naar het ziekenhuis voor een controle.
Sheryl werd begin dit jaar in Los Angeles geopereerd aan borstkanker. Na de operatie moest ze nog wel bestraling ondergaan om te voorkomen dat de ziekte zou terugkeren.
De ziekte werd in februari vastgesteld, zeventien dagen nadat het uit ging tussen haar en Armstrong. Crow smste hem het nieuws en hij wilde meteen naar haar toekomen. Maar Sheryl vond dat geen goed idee.
"Het was erg moeilijk. Ik weet dat hij er voor me wilde zijn. Maar ik realiseerde me dat ik moest steunen op de mensen die er altijd en onvoorwaardelijk voor me konden zijn en dat is mijn familie."
Sheryl Crow sluit zich aan bij een grote groep beroemde vrouwen die werd getroffen door borstkanker. Onder andere Kylie Minogue, Melissa Etheridge en Anastacia leden aan de ziekte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |