zal ik dan eens heel slecht zijn en mezelf herhalenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Het topic bestaat vandaag op de kop af 4 jaar
Nee ze moeten het dit keer zonder mij stellen hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Stroekie, moet jij niet in de kroeg hangen en morgen frühsjoppen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Wat een aparte naam? Een vriend?
Doe die vleugeltjes alleen maar.. lekker sexy en gewaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet qua carnavalsoutfit
ga je nu niet met de vleugels op pad dan ??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik aanmoet qua carnavalsoutfit
subtielquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Doe die vleugeltjes alleen maar.. lekker sexy en gewaagd
Is deze zin cryptisch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:14 schreef petre86 het volgende:
deze moet vandaag nog wel ff vol he.. anders kunne we geen nieuwe maken...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef Weemz het volgende:
*Vanavond chocoladetaart gaat maken*
In totaal 550 gram chocolade! Zullen ze leuk vinden morgen...
Ja dnek van wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je nu niet met de vleugels op pad dan ??![]()
een schitzofrene engel dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dnek van wel.
Ik heb 3 mogelijkheden:
Vampier
Engel
Bengel (dus de vleugels, maar dan wel met een halsband vol spikes enzo)
Oh ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
topic
we moeten een speciaal celebrations-topic voor het vier-jarige jubileum hebben
Bengel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dnek van wel.
Ik heb 3 mogelijkheden:
Vampier
Engel
Bengel (dus de vleugels, maar dan wel met een halsband vol spikes enzo)
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo![]()
Maakt Stroekie nog een samenvatting van vier jaar homo-topics?
quote:
Ik wil een "Ik ga. Tábee!"-sjaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat degene die er al 4 jaar zijn dat maar moeten doenDie zeuren toch al altijd over die tijd toen en dat dat veel leuker was, dus laat ze't maar 's lekker mooi samenvatten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |