abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35508518
vind je ze niet mooi dan? Ik voel me helemaal bevrijd

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35511530
Mooi? Ik heb geen zin om ernaar te kijken, het heeft bovendien niks met dit topic te maken. Ik ben slechts benieuwd naar hoe Dromenvanger deze erg (iets te?) ruime fantasieėn ooit waar wil gaan maken
  zondag 26 februari 2006 @ 15:34:41 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35512106
Ik hoef niets waar te maken, ik denk dat het vanzelf gaat ook wel

Ik weet niet, ik ben wel blij dat ik mijn idee kwijt kan. Mensen hebben hersens, en die hersens zijn gewoon ruim en groot en slim, zodra ze gerkaakt zijn Misschien zit het allemaal wel in de hersens

Dat onze hersens zo zijn en zo zus en zo en lalalalal

Ik weet het dus niet. Ik zeg alleen dat alles doorwerkt op het geheel.

Mooie plaatjes inderdaad barb

Het geheel is het systeem en alles werkt door, dus er hoeft misschien niet eens een extra programma te komen omdat het systeem toch alles opvangt

Ik geloof daar dus in. Dat we ooit ook onze hersens gaan gebruiken sterker omdat hersens gekoppeld gaan worden nog. Dus dan zijn mensen in combinatie met computers gigantische processoren

6,5 miljard mensen gekoppeld aan elkaar

6,5 miljard en hoeveel hersencellen heeft een mens

En dan worden er nog meer zaken toegevoegd

En losser inderdaad barb

De hersens moeten vlot los verlopen

Iedere input gaat nog wel lopen zoals het los moet lopen

Dus het hoger programmeren gaat ooit vanzelf. Je denkt aan een glas bier, en je krijgt een glas bier. Alleen door eraan te denken En natuurlijk niet alleen bier Hoewel bier ook bij het leven hoort om de trage hersencellen uit te moorden. Bier is goed om de hersens te smeren
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 26 februari 2006 @ 15:45:26 #174
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35512521

En alle input = output

En die output wordt weer input. En zo gaat het straks allemaal samen komen nog. En gekoppeld worden. De prestaties van atleten gaat doorwerken in mijn leven en andermans leven Voetballen hoef je niet meer te leren ooit, dat kun je vanzelf al. Omdat alles naar beneden gaat vallen ooit Van boven naar onderen komt de input, en de output gaat van onderen naar boven Of gaat dat andersom

In ieder geval is focus belangrijk en concentratie.

Alles zal samenkomen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-02-2006 15:53:41 ]
pi_35512912
Vergeef me dat ik niet alle voorgaande pagina's heb gelezen, maar jij probeert de realiteit te ontrafelen aan de hand van door de mens gecreerde door jou aangenomen waarheden? Ik bedoel, ik vrees dat door onzelf verzonnen namen etc ons geen licht laat schijnen over evt. remedies/voorspellingen.

Mocht ik het niet bij het juiste eind hebben, en je bedoelt iets heel anders dan hoor ik dat graag!
  zondag 26 februari 2006 @ 16:04:29 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35513144
Ik begrijp je bericht niet

Sorry

Ik wil alleen zeggen dat het allemaal samen gaat komen, ieder detail. Dat hebben ze me tijdens mijn opleiding al vermeld.

De details bepalen het geheel. Dus werken de details goed mee, dan gaat het geheel straks ook een goed eigen leven leiden

Dan is het dus een zaak om te zorgen dat de details goed gaan meewerken en dat is een kwestie van kraken en losser maken, zodat de kennis van iemand in Japan in het geheel komt zodat ieder willekeurig mens die kennis naar binnen krijgt.

Want ondanks alle verschillen zijn we nog altijd verbonden aan elkaar

Dat gedoe van die plug in the matrix is achterhaald als ik mijn theorie erbij neem. Je hoeft helemaal geen plug te gebruiken om alles te kunnen. Een vechtsport leer je omdat de informatie gewoon vrij naar benenden valt. Je moet alleen willen wat je wilt. En weten wat je wilt.

Maar dat is voor later misschien. Kraken kraken, ieder mens zou zichzelf moeten kraken.
pi_35513462
Als reactie op vele van jou bovenstaande berichten kan ik slechts concluderen dat ik niet gewend ben om zo abstract te denken als jij doet. Misschien vergt dit nog enige oefening.

Maar zoals jij mij niet begrijpt, begrijp ik jou niet. Misschien kan je heel concreet een voorbeeld geven van een evt eindresultaat van dat hogere programmeren. Misschien kan ik daarop volgend de draad weer oppakken en evt meedenken.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:15:58 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35513562
Laat me denken. ff kraken.

Het is niet zo duidelijk en speelt zich gewoon af onder de grond. Of boven in de lucht.

Muziek die in je hoofd gaat zitten zomaar. Een klein voorbeeld. Maar een heel klein voorbeeld. Beinvloeding ook wel. Overname van informatie. De koppeling tussen mensen die is er volgens mij dus echt, ik kan het nu niet bewijzen met een formule of model, maar de informatie hangt gewoon in de lucht als je het mij vraagt. En dat is dan een aanname van mij. Ik kan het niet bewijzen en dat hoeft misschien niet eens. Zolang ik maar zelf wat ermee kan, als ik straks informatie binnen krijg die einstein in zijn hoofd heeft zitten gehad dan kan ik wel verder. Of als Einstein nog in leven is zijn visie overnemen. En dat zou iedereen moeten kunnen misschien wel. Maar goed, ik kan het nu niet bewijzen en dat hoeft ook niet. Dit forum is niet persee bedoeld om te bewijzen.

Maar ik heb er wel wat aan dat je zulke vragen stelt. Mijn schets van hoe ik er tegen aankijk is erg oppervlakkig maar ik heb dus gewoon een droom of idee erover hoe het moet gaan met leren en beoefenen van kunst.

We don't need no education

Het is ook mijn ideale wereld-beeld en ook hoe ik tegen de materie aankijk. Misschien zijn er formules te krijgen om koppeling aan te brengen tussen alles. Want het universum is gebaseerd op 6 machten en getallen. Dus waarom is onze onderlinge verbintenis niet in formules uit te drukken
pi_35513712
Dus mensen zijn met elkaar verbonden, en zo kan dus informatie worden uitgewisseld. Daar zou ik evt in kunnen komen, dat vergt idd dat gekraak. Hoe je echter dan tastbare objecten zou kunnen 'maken', ergens een voorbeeld van bier gelezen, ontgaat mij dan weer.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:25:15 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35513939
Dat weet ik ook niet verder uit te werken, maar ik geloof dus in gratis producten. Alles gratis. En of je het met gedachtes kunt maken is de vraag. Misschien een kopier-apparaat.

Ik geloof dus niet in betalen voor producten

En ik geloof ook niet in schaarste

Ik geloof in onbeperkte mogelijkheden en middelen. Dus ook in een gezonde economie waar geld geen rol speelt, geld is ouderwets. Geld stinkt ook nog als je het in je handen neemt.

Dus hoe dat zit met producten maken weet ik niet, Ik geloof dus gewoon niet in :

" Werken voor geld, schaarste, beperking, en nog meer".

Werken kan leuk zijn, maar geld als tegenprestatie zuigt gewoon.

Dan werk je je kapot voor geld, en gaat het geld weer op aan producten. Dan kun je beter met z'n allen werken om alles gratis te maken. Zodat je daarna nooit meer hoeft te werken voor geld.

En dan zelfs werk je voor een sport-auto en jacht. Maar je krijgt geen geld. Je werkt voor een gratis wereld.

Ik geloof ook niet in een economie. Ik weet het niet dus. Zodra geld verdwijnt, is er vanzelf geen economie meer

Economie is veel gebaseerd op geld, schaarste en vraag en aanbod. Valt alles weg van die zaken, dan bestaat de economie vanzelf niet meer.

Als je als consument je eigen aanbod bepaald en tevens de vraag uitoefend. Wat is dan het nut van de economie nog

Dan kunnen ze die hele economie in hun reet stoppen

Er zullen toch vast en zeker bedrijven bezig zijn om iets te ontwikkelen waarmee je als consument onafhankelijk bent Dan verdwijnt zelfs de naam consument Gewoon een apparaat waarmee je alles maakt, zoals ik al zei.

En dan heb je de stempel consument niet meer.
pi_35514063
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat weet ik ook niet verder uit te werken, maar ik geloof dus in gratis producten. Alles gratis. En of je het met gedachtes kunt maken is de vraag. Misschien een kopier-apparaat.

Ik geloof dus niet in betalen voor producten

En ik geloof ook niet in schaarste

Ik geloof in onbeperkte mogelijkheden en middelen. Dus ook in een gezonde economie waar geld geen rol speelt, geld is ouderwets. Geld stinkt ook nog als je het in je handen neemt.

Dus hoe dat zit met producten maken weet ik niet, Ik geloof dus gewoon niet in :

" Werken voor geld, schaarste, beperking, en nog meer".

Werken kan leuk zijn, maar geld als tegenprestatie zuigt gewoon.

Dan werk je je kapot voor geld, en gaat het geld weer op aan producten. Dan kun je beter met z'n allen werken om alles gratis te maken. Zodat je daarna nooit meer hoeft te werken voor geld.

En dan zelfs werk je voor een sport-auto en jacht. Maar je krijgt geen geld. Je werkt voor een gratis wereld.
Maar hoe doe je het dan als de ene persoon in een half uurtje een tafel maakt, maar de ander een porsche in 2 jaar.

Is dat dan evenveel 'waard'. Gratis = gratis, maar in hoeverre gaat dat op?
  zondag 26 februari 2006 @ 16:31:08 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514138
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:28 schreef HuHu het volgende:

[..]

Maar hoe doe je het dan als de ene persoon in een half uurtje een tafel maakt, maar de ander een porsche in 2 jaar.

Is dat dan evenveel 'waard'. Gratis = gratis, maar in hoeverre gaat dat op?
Apparatuur maakt de producten. Er komen geen mensen meer aan te pas. Dan zullen mensen zich bezig gaan houden met ander werk.

Producten maken is gewoon zonde van de tijd als je het mij vraagt.

Bestaat 1 product op een bepaald tijdstip. Is er 1 exemplaar van een product. Dan zou het nooit meer gemaakt hoeven te worden. Dan zou het gewoon te kopieren moeten zijn.

Is toch van de zotte dat er 10 miljoen volkswagens geproduceerd worden keer op keer. Zoveel onzinnig werk gaat daarin zitten. Gewoon kopieren die handel Ben je van de ellende af en dat scheelt gewoon ook veel grondstoffen en olie en nog meer.

Zo denk ik dus erover. Ik snap ook niet waarom het ondertussen niet mogelijk is om producten na te maken van het origineel. Is zo'n apparaat nu werkelijk zo moeilijk te maken
pi_35514181
En wat zouden we eraan hebben als we kunnen denken aan een biertje en een biertje krijgen? Zo werkt dat toch niet? En al zou je dat zo voor elkaar krijgen, dan gaat het toch de verkeerde kant op met onze wereld? Dat moet toch fout gaan? Deze ideeėn zijn gewoon te extreem om ooit werkelijkheid te kunne worden. Zoiets kan en mag niet doorgevoerd worden!
  zondag 26 februari 2006 @ 16:33:11 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514209
Wat is daar zo fout aan

Wat is er fout aan alles gratis en voor niets

Wat is fout aan ongekende mogelijkheden

Wat is fout aan extremiteiten
pi_35514228
Ik denk direct aan misbruik.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:35:35 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514295
Alsof je nu niet misbruikt wordt van alle kanten als consument

Je betaald je kapot aan alles en werkt je kapot. Je werkt je hele leven en schiet er niets mee op.

Aan het einde van je leven heb je nog steeds niet alles gezien van de wereld. Je houdt een scharmienel pensioenetje over waar je hard voor hebt moeten werken....en that's it

Deze wereld klopt gewoon niet. Voor de rijken misschien een beetje wel. Maar zelfs die kunnen niet alles wat mogelijk zou moeten zijn.

Had ik 10 miljard dan nog zou ik meer willen, zelfs met 10 miljard gaat het leven vervelen. Omdat geld ook niet alles is. Het zit zich denk ik dus echt in de toekomstige software, en dan zeg ik niet dat ik het maak, ik zou het graag willen omdat het wel een ambitie is. Werken voor een hoger en goed doel. Deze huidige wereld vernietigen, in ieder geval de manier van aanpak

Het gaat om vernieuwing en vermaak en uitdaging en fun.
pi_35514391
Man, ik geloof gewoon dat de mens niet ver komt als alles gratis is Als iedereen zomaar kan krijgen wat ie wil, dat kan niet goedkomen toch? Ruzies? Misbruik?
pi_35514486
Ik denk dat de 'wereld' die Dromenvanger voor zich heeft wat betreft het 'vaste' gedeelte puur imaginair zal blijven. Maar ik zal de ontwikkelingen volgen.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:44:35 #189
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514576
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef _ThndR het volgende:
Man, ik geloof gewoon dat de mens niet ver komt als alles gratis is Als iedereen zomaar kan krijgen wat ie wil, dat kan niet goedkomen toch? Ruzies? Misbruik?
Ruzie Waarom ruzie als je alles kunt krijgen wat je hart verlangt

Okey bedrijven zullen failliet gaan maar goed, bedrijven hebben die wel bestaansrecht wanneer er software komt waar mensen zelf zaken maken

Zuigen bedrijven de consument niet leeg Zuigt deze economie ons niet leeg

Zijn we niet slaven van deze economie

Zijn we sowieso niet slaven van deze wereld
  zondag 26 februari 2006 @ 16:47:41 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514692
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:41 schreef 6liNes het volgende:
Ik denk dat de 'wereld' die Dromenvanger voor zich heeft wat betreft het 'vaste' gedeelte puur imaginair zal blijven. Maar ik zal de ontwikkelingen volgen.
Het begint met een droom, daarna komt de ambitie om die droom waar te maken

Alles is gebeurt door een impuls. En normaals zeg ik niet dat ik hier software ga schrijven. Ik zal alleen alle middelen aangrijpen die er zijn. Ik heb genoeg verstand in mijn hoofd. Hoewel velen me hier voor gek uitmaken, ik weet zelf beter wat ik in mijn hoofd heb zitten.

Zodra ik mijn droom in mijn hoofd kan waarmaken, zullen genoeg mensen tevredener zijn met het leven. In ieder geval de mensen met de lagere inkomens.

Maar goed, ik kan grote praatjes verkopen, eerst zien en dan geloven zal gelden, en dat is altijd zo.

Toch ga ik verder met woorden ontcijferen en nog meer. Ik volg dus ook mijn gevoel hierin.

En het houdt me bezig. Ik zie dit als het oplossen van een puzzel. Ik kan natuurlijk kruiswoord-puzzels gaan doen, maar die zijn me te eenzijdig

Ik heb dus een droom, en ik heb een ambitie. En ik ga nu hier weg met schrijven. Ik kom nog wel ergens mee. Alleen hoe en wat weet ik niet. Ik volg ieder dag mijn pad, en ik kom altijd wel wat tegen. Dus misschien ben ik wel gezegend om mijn droom te kunnen waarmaken. Dat ik dus misschien ook hulp krijg van bovenaf Je weet het nooit. Dat ik straks de nodige programmeertaal in mijn dromen krijg, of gewoon dat het in mijn hoofd naar voren komt. Je weet het niet. Ik hoop het maar.

Het is een droom

En ik ben altijd ambitieus geweest in het leven. Altijd heb ik de lat hoog gelegd. Daarom kan ik ook niet afstand nemen van mijn dromen.
pi_35514728
Weet je wel hoeveel ALLES is? Dat is een hoop, serieus.

"Ik wil dit! Ik wil dat! Jaaa en ook nog dit! Oh wacht, ook nog dat!", etcetera. Wie gaat er dan nog enige orde op onze planeet houden?
  zondag 26 februari 2006 @ 16:50:25 #192
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514772
Waarom is orde nodig

Als mensen zelf kunnen bepalen wat goed is en weten wat wel en niet kan, heb je helemaal geen toezicht nodig van bovenaf. En in principe zou ieder mens van nature moeten weten wat wel en niet door de beugel kan. Puur uit eigen natuurlijk gezond inzicht en verstand

Vrijheid boven alles

Ik geloof dus ook niet in een rechts-systeem. Ik geloof niet in de politie en ga zo door.

Orde...tja...wat moet ik van orde denken. Mensen worden onderdrukt dat weet ik wel. Van alle kanten moet je je aan regels houden. En nog erger, mensen leggen elkaar onderling regels op, door elkaar te beoordelen van alle kanten.
pi_35514825
Dan zou je ook kunnen zeggen: wie orde wilt, heeft orde. Wie chaos wilt, heeft chaos. In zoverre zou zoiets dus alleen maar imaginair kunnen zijn, omdat wanneer denkbeelden elkaar zouden doorkruizen de wens van de ander niet meer zou kloppen.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:53:54 #194
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35514893
Die vat ik niet

Er gelden regels van normale omgang in mijn wereld. Er wordt gehandeld op basis van gezond verstand. En misschien krijgt ieder wel een eigen wereld.

Ik vind deze wereld te druk ook.

En vooral te eenzijdig.

Ieder mens een eigen wereld en universum, en zo kun je toch bij elkaar op bezoek gaan. Of je beslist om samen te leven in aparte werelden en nog meer.

Deze wereld is te klein voor al deze mensen, en de dieren dan Vooral de dieren dan....

Misschien moeten we nog verhuizen zodra de nieuwe wereld naar voren komt
pi_35514984
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom is orde nodig

Als mensen zelf kunnen bepalen wat goed is en weten wat wel en niet kan, heb je helemaal geen toezicht nodig van bovenaf. En in principe zou ieder mens van nature moeten weten wat wel en niet door de beugel kan. Puur uit eigen natuurlijk gezond inzicht en verstand
Volgens mij is dat juist het probleem. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen bepalen wat goed is, of weten wat wel en niet kan. Gekken? Anyone?
  zondag 26 februari 2006 @ 16:58:35 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515024
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:56 schreef _ThndR het volgende:

[..]

Volgens mij is dat juist het probleem. Er zijn genoeg mensen die niet kunnen bepalen wat goed is, of weten wat wel en niet kan. Gekken? Anyone?
Yep, mensen die geen verantwoording weten te dragen op deze wereld. Maar ze zijn wel in de minderheid dus zo erg is het ook alweer niet.

En wie weet krijgen die mensen ooit wel verstand Dat het verstand ook naar beneden komt vallen bij die mensen.

Zoals je ook vaker zomaar een ingeving krijgt. Ik geloof nog altijd dat alles ooit naar beneden komt vallen en dat de stroom van informatie dus echt onbeperkt is. Er zit geen grens aan de kennis die we kunnen gaan opdoen nog.

En zit er geen grens aan kennis, dan komt het programmeren op hoger niveau vanzelf dichterbij.

Ik geloof dus ook in een wereld met alleen maar verstandige mensen
  zondag 26 februari 2006 @ 16:59:13 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515043
En verstandig hoeft niet saai te zijn. Je kunt best verstandig zijn en helemaal gek zijn te gelijk. Maar je hebt verschillende gradaties van gek. Gek kan voor plezier staan. Normaal staat voor saaiheid
pi_35515159
Ja, gekken zijn in de minderheid. Maar laten we nou eens herr Hitler als voorbeeld nemen. Die vent was gek. Als HIJ nou alles kon krijgen wat hij wilde? Of Hussein? Dan is de ondergang van de wereld nabij imo.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:05:50 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515254
Dan moet er een beveiling in het systeem zitten. Waardoor mensen beperkte rechten hebben

Dus mensen met slechte bedoelingen kunnen dan geen kant op. Omdat ze door de hoge beveiliging niets kunnen. Je hebt ook nog hackers. Maar de beveiliging moet dus 100 procent zijn. Meer dan 100 procent.

Het team van ontwikkelaars bepaald de mogelijkheden, en de gebruikers krijgen beperkte rechten

De hoofd-ontwikkelaar is de administrator en wordt geacht te weten wat goed is, en handelt misschien zelfs voor de opper Baas die sowieso de macht heeft.
pi_35515333
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan moet er een beveiling in het systeem zitten. Waardoor mensen beperkte rechten hebben

Het team van ontwikkelaars bepaald de mogelijkheden, en de gebruikers krijgen beperkte rechten
En wie bepaald wie welke rechten krijgt.

En hoe ga je hem dan beveiligen.

Uiteindelijk moet er toch minimaal 1 'opperwezen' zijn dat rechten uitdeelt.
pi_35515345
En wat als die zijn rechten gaat misbruiken.

Of als mensen een lek vinden in het systeem.
pi_35515363
Totale anarchie.

Een tweede holocaust.

De ondergang der wereld.

Allemaal mogelijk middels 1 simpel lek.

Onomkeerbaar.

Is dat wat we willen.
  zondag 26 februari 2006 @ 17:10:00 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515386
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:08 schreef HuHu het volgende:

[..]

En wie bepaald wie welke rechten krijgt.

En hoe ga je hem dan beveiligen.

Uiteindelijk moet er toch minimaal 1 'opperwezen' zijn dat rechten uitdeelt.
Iedereen heeft dezelfde rechten wat betreft fun

En mensen die kunnen ontwikkelen mogen ontwikkelen wat ze willen. Mensen schrijven hun eigen software op dit systeem.

Kwaadwillgen worden er alleen uitgeplukt.

En dat kan gebeuren door aparte teams in te voeren Het is dan een systeem dat gebouwd wordt door iedereen. En uiteindelijk zal de laatste slechte persoon mee moeten ontwikkelen.

De personen die kwaad in de zin hebben, krijgen geen kans in dit systeem
  zondag 26 februari 2006 @ 17:10:46 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35515414
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:09 schreef HuHu het volgende:
Totale anarchie.

Een tweede holocaust.

De ondergang der wereld.

Allemaal mogelijk middels 1 simpel lek.

Onomkeerbaar.

Is dat wat we willen.
Daarom duurt dit project mocht het ooit gebeuren meer dan 10020020 jaar

Nee, het eeuwige leven komt erbij ook nog. Maar goed

Ik kan nu echt klinken alsof ik gek ben, maar ik heb dromen

Het systeem moet dus echt optimaal beveiligd zijn, en ik vraag me dus af. Is het zo moeilijk om een waterdicht systeem op te zetten Gewoon een code invoeren die bij geen mogelijkheid te kraken valt dus

En niet 1 veilige code, maar 1930239420 miljarden keer miljarden veilige codes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')