quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat wil je dan
Dit topic gaat zeker 45 of 56 of 67 delen krijgen als het aan mij ligt. Of jij nu meedoet of niet.
Je ontkomt niet aan het programma. Omdat het programma voor het goede staat. In ieder geval gaat het programma voor veel goeds staan nog in de toekomst.
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
Nee, slaap maar.quote:
Nee, niet doen, dan krijg je kortsluitingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Wakker worden!!!!!!!
Anders gooi ik een emmer water over je hoofd leeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Even fok verlichten met licht
[afbeelding]
Een plaatje tussendoor om de spanning eraf te halen
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Het is dus een programma, is dat zo moeilijk te begrijpen
En is het zo moeilijk te begrijpen dat het programma nooit goed gedraaid heeft
We leven in een computer-programma. En ieder mens is een onderdeel van het programma. We zijn allemaal geprogrammeerd.
Ik denk dat functiescheiding nodig is in het hele gebeuren. Ik heb dat tijdens de opleiding gehad. Functie-scheiding is altijd nodig om machts-misbruik te voorkomen. Dat zou denk ik sowieso erin moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef Roöaän het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je mensen die geen werk hebben op tredmolens moeten zetten om energie op te wekken.
Either way. Alhoewel ik het je gun om verheven te zijn, in hoeverre zou men verheven moeten zijn om van het geprogrammeerd zijn over te stappen tot het niveau van diegene/hetgene die in controle is van de software/hardware/lifeware?
Ik combineer ze graagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef MouseOver het volgende:
Gek en geniaal liggen dicht bij elkaar, dat blijkt maar weer. Geen idee welk van de twee je bent.
Busje komt zo, busje komt zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef gelly het volgende:
Busje komt zo...
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Busje komt zo, busje komt zo.
Ga jij maar lekker met de harde hand verder.
Die opmerkingen doen me weinig tot niets. Voorheen zei het me wel wat. Maar het doet me niets meer
Das het voordeel nu. Ik laat me niet meer gek maken
Lang genoeg heb ik me het leven laten verzieken op fok!. En die tijd is voorbij. En dat fokt een stuk relaxter.
Daarom neem ik hem niet serieus. Ik was al aan het kijken op het tijdstip van zijn regristratie hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef jogy het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat gelly toch gewoon een zuurpruim is.
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik combineer ze graag
Maar ik zoek grenzen op dus. Ik zoek altijd het onmogelijke op. Ik denk niet in termen van, het is niet mogelijk.
Als ik zeg van. " Ik kan mijn longen opschonen met een of ander iets, terwijl ik 15 jaar gerookt heb" Dan meen ik dat ook.
Mijn broer wordt soms gek van mij, maar daarom zit ik op fok! ook. Hier is het een discussie forum dus ik schrijf het hier neer.
Het kan gek klinken maar het is nog steeds een ambitie te noemen
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wacht even, moest je ter ontlasting van je broer gaan fokken?
hem begrijp ik alvastquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik ben in 2001 begonnen met fok, maar die berichten toen die waren slecht en waardeloos, ik bedoel, tijden gehad dat ik gewoon niet okey was in mijn vel.
Maar hij wordt soms gek van mijn theorieën die broer van mij. En dan begrijpt hij het niet, en dan zegt hij van, ga maar naar het forum toe. Soms begrijpt hij het wel maar niet altijd dus. Maar soms begrijp ik mezelf niet helemaal, en dan moet ik dus verder gaan met uitwerken van een visie of idee. Ik neem mezelf ook niet altijd even serieus maar ik sta wel achter wat ik doe. Maar de laatste tijd, komt het steeds vaker voor dat ik mezelf gewoon vertrouw op mijn woord.
Ik zit hier omdat ik hier gesprekken kan voeren die in het echt niet te voeren zijn zo snel.
En het draait me om gesprekken en diepgang in gesprekken. En om de onzin en nog meer en nog meer.
Ik ben ff sprakeloos dus ik voer in
Als ik geen woorden heb, dan voer ik het bericht in
Maar nieuwe woorden komen vanzelf weer.
Ik zal mijn best gaan doen, om alles nog fijner te hakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
hem begrijp ik alvast
als jij problemen in stukjes gaat hakken begrijp ik jou misschien ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |