Ok, je snapt het nog steeds niet.quote:
jawel, maar we moeten er toch ook een beetje humor in houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ok, je snapt het nog steeds niet.
Als je er zo over denkt ben je ook geen newbie dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:13 schreef Annelies-G het volgende:
Even over dat newbie geval? val ik ook onder en heb me hier nog nooit aangevallen gevoeld door de oldie's , het is maar wat je eruit haalt wat ze zeggen![]()
Sigaretten zijn natuurlijk prioriteit numero uno.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:38 schreef Pinball het volgende:
Ontopic: Tanja, ik moet zo boodschappen gaan doen.
Heb je nog tips over wat ik mee moet nemen zodat ik de komende dagen het menu een beetje kan volgen?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 05:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Tan, hoe gaat 't met Jos, groeit ze al lekker?
Je moet nog even wachten op een antwoord, Tanja zit momenteel namelijk gezellig aan de thee met Joost.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Tanja, een vraagje;
Ok,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten op een antwoord, Tanja zit momenteel namelijk gezellig aan de thee met Joost.![]()
Oh ja, Joost. Die heb ik hier pas nog lopen verdedigen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten op een antwoord, Tanja zit momenteel namelijk gezellig aan de thee met Joost.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef Pinball het volgende:
Wat een zielige stumper is het toch. Hij laat zich even door die 2 vieze hoeren Dido en Nathalie, allebei met de lichamelijke èn geestelijke diepgang van een kano, inpakken omdat hij teveel met Menno omgaat.
Wat een slappe lul. Omgebouwde hoop wijvenstront. Ruggengraatloze triangeljosti. Bedplassend kutschoothondje. Vieze kansloze meeloper, kuttenlikker, bah
Laffe drol, daar kan Menno blij mee zijn als 'maatje'. Wat een meningloze hufter, hoe is het met je kutoperatie? Zelfs Kelly had nog meer ballen dan jij.
Vieze vaatdoek, Tanja wil d'r reet nog niet afvegen met je.
En dan te denken dat hij ooit bovenaan mijn lijstje stond, dat maakt het wel extra schrijnend.
Ik vind jouw overhaaste conclusie en de gevolgtrekking die je daaraan verbindt over mijn mensenkennis nou niet echt een bemoedigend uitgangspunt voor een zinnige discussie.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:11 schreef Nostalgist het volgende:
@Pinball
Pfff dus jij gelooft ook dat het krokodilletranen waren die Joost huilde toen Menno wegging ?? Mijns inziens getuigt dat van weinig mensenkennis...
Ja...want ik verveel me al bíjna weer...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef PC eend het volgende:
Tanja was het lekker?![]()
Heb je nog lekkere roddels?![]()
hoeveel bewoners heb je overgehaald om op fok te komen?
Wat vervelend nouquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja...want ik verveel me al bíjna weer...
Flikker eens op met die domme slowchat, ongewassen bezopen mavomuts.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef fashionably_late het volgende:
Ja...want ik verveel me al bíjna weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |