Ik kijk ook niet zo superveel 5.1 films, maar de control-center van de z-5500 kan heel goed stereo upmixen naar 5.1 dus het klinkt evengoed al veel ruimer dan een 2.1 set vind ikquote:Op zondag 5 maart 2006 13:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om te kopen![]()
Maar ik gebruik zelden tot nooit 5.1 dus ik wil misschien een 2.1 setje dat net zo goed is.
Asus terminator, leuk spulquote:Op zondag 5 maart 2006 16:46 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Ok..en hier is dan m'n andere helft zeg maar waar ik ongeveer altijd woon..
[afbeelding]
[afbeelding]
De kat van een vriend vna mij heeft ook Satanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
[offtopic]Je hebt schildpadden ja??Stoer...m'n vriend ook...Hoe groot is jouw aquarium? (of zoals peter t zegt: aqua...akwa...akquwa....vissekommetje) (aangezien hij een nieuwe nodig heeft, Satan (geelwang) en Crush(geelwang) groeien als kool, en ook Draco (zaagrug) kan dr wat van, ookal heeft ie draco nog maar 2 weken...(en satan en crush 3 maand))[/offtopic]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef Predemius het volgende:
Komt ie weer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jammer van die rugleuning eigenlijk. Nu zijn het meer 'hoge stoelen'quote:Op maandag 6 maart 2006 18:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb het nou al 18458894 keer gevraagd waar heb jij die barkrukken vandaan?
Kost dat?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:20 schreef Predemius het volgende:
Barkrukken komen van Ikea!!
Tis in principe best een grote kamer, 6x4 ongeveer... nu wel optimaal benut dacht ik zo.![]()
Bank en tafeltje is ook ikea :p
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:03 schreef Guvnor het volgende:
Mooie sjaal, die van Feyenoord - Inter.. Heb ik ook nog!![]()
Stijl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |