Erh, zelfs dan, alleen komt het geluid niet zo ver.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Geqxon het volgende:
Ja.
Tenzij je in een geluidsstudio bent en de boom in een geluidswerende ruimte staat.
Ik bedoel dan natuurlijk een ruimte waar anti-geluid word geproduceerd. Dan maakt de tak inderdaad geluid, maar zal dit geluid direct worden opgeheven doormiddel van anti-geluid.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Erh, zelfs dan, alleen komt het geluid niet zo ver.
Dan nog alleen je hoort het nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:09 schreef Geqxon het volgende:
Ja.
Tenzij je in een geluidsstudio bent en de boom in een geluidswerende ruimte staat.
Jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:13 schreef remlof het volgende:
ja en hij doet stof opdwarrelen dat een atmosferische storing veroorzaakt die jouw huis doet treffen door een windhoos...
kut hè?
Moeders 0wnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef DrDentz het volgende:
wat hebben jullie toch met elkaars moeder
je zus blijft niet eens overeind zonder een harde penis in haarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft i.t.t. jouw moeder geen derde wiel nodig om overeind te blijven
Grapje
Louter omdat je 10% korting hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hotwing.
harde confrontatiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
je zus blijft niet eens overeind zonder een harde penis in haar
Niet spotten met mijn zus die is aan kênker overleden gekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
je zus blijft niet eens overeind zonder een harde penis in haar
Na 3x kan ik gewoon een wit brood met het bepaarde geld kopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Louter omdat je 10% korting hebt
Jij hoort bruin brood te eten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Na 3x kan ik gewoon een wit brood met het bepaarde geld kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |