Zou het?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sarcasme wordt niet meer begrepen![]()
Ik vond jouw "ik ben een kusjesbrigadier" anders hilarisch.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Sarcasme wordt niet meer begrepen![]()
Eigenlijk is Sjet datquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond jouw "ik ben een kusjesbrigadier" anders hilarisch.
Ik ben dol op geuzennamenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond jouw "ik ben een kusjesbrigadier" anders hilarisch.
Huh, geef eens een link....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee (dit keer niet) ik zag APK net en ik riep hem gewoon, omdat ik dacht dat hij LS misschien tot rede kan brengen![]()
![]()
Hoe sta je tegenover hersteltopics?quote:
Hoe sta jij tegenover Systeemherstelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover hersteltopics?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Huh, geef eens een link....
Is er weer een look-a-like van mijn moeder achter een raam gespot
Als sommige zich er goed bij voelen moeten ze t doenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover hersteltopics?
Is er dan wel een "herstelpunt" aangemaakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
Hey Pinball waar blijft ons hersteltopic?
Ik heb medelijden met mensen die Windows moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Hoe sta jij tegenover Systeemherstel
(oja, dat is mss een béétje offtopic)
Als je t niet verknoeid heb je t niet nodig ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mensen die Windows moeten gebruiken.
Je zal maar iets als 'systeemherstel' nodig hebben.
Ik bedoel meer dat je er 1 nodig gaat hebben als je niet lief vraagt of ik wil afzien van enige onvrijwillige anuscorrectie tussen jouw lieftallige behaarde berenbillen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:39 schreef lovebear het volgende:
Als sommige zich er goed bij voelen moeten ze t doen![]()
T kan een goeie optie zijn een topic om alles te herstellen
Eerst maar zien of t werkt en hoe t loopt![]()
T kan je bzig houden lijkt me
Ik snap het ook niet helemaal, leek wel of die LS vorig topic zijn idool opeens afvielquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Huh, geef eens een link....
Lief genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je er 1 nodig gaat hebben als je niet lief vraagt of ik wil afzien van enige onvrijwillige anuscorrectie tussen jouw lieftallige behaarde berenbillen.![]()
Wel de moeite waardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:43 schreef APK het volgende:
Ah, ik heb deel 43 gemist.![]()
Is het lezenswaardig zoals het ooit was?
Jij hebt deze week alles al voor me geopend, dat topic kan er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
Hey Pinball waar blijft ons hersteltopic?
Ik ken ook homo's waarvan sommige wel tot hun dertigste riepen dat ze absoluut geen homo waren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Soms verricht het wonderenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mensen die Windows moeten gebruiken.
Je zal maar iets als 'systeemherstel' nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |