Lijstje is eigenlijk nog niet goed.quote:
dus als iemand al zijn 12 posts 's avonds heeft gedaan, staat die bovenaan in de avondploeg?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lijstje is eigenlijk nog niet goed.
Wil met percentages werken, dan krijg je een beter overzicht.
Nu staan de topposters van het totaal ook bijna in alle lijstjes boven aan.
Dan neem je een ondergrens van 50 posts, of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dus als iemand al zijn 12 posts 's avonds heeft gedaan, staat die bovenaan in de avondploeg?
Er hoort wel een minimum aantal posts bij te zitten, anders staat iemand met 1 post altijd bovenaan in een dagdeel. (en er waren 359 users met 1 post).quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dus als iemand al zijn 12 posts 's avonds heeft gedaan, staat die bovenaan in de avondploeg?
Dat zeg ik. Ondergrens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er hoort wel een minimum aantal posts bij te zitten, anders staat iemand met 1 post altijd bovenaan in een dagdeel. (en er waren 359 users met 1 post).
Oh, niks.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
en toen?
Neuh, daar heeft het niks mee te maken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kan niks bedenken, zou Arcee zich hebben verrekend bij het tellen tot 300 posts per topic, lijkt me ster, maar kan niks anders bedenken.
nee nog een stuk of 20quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft het niks mee te maken.
Nog 3
Of 4.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
heeft arcee dan 862 posts in OWS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |