dat moet je tegenwoordig zelf doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:19 schreef AntiChrist het volgende:
hallo wanneer wordt mn nieuwe avatar nou eens geupdate in de OP
stel klootviolen!!
ja maar daarmee veranderd die nog niet in de startpost LUL!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat moet je tegenwoordig zelf doen
slapen doe je maar in de vergaderingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Goh ik let ook eens even een paar uurtjes niet op dit topic gaan jullie em ff snel bijna vol lopen posten![]()
Nu moet ik toch echt maar eens gaan slapen. Morgen weer om negen uur vergaderen![]()
Moet je een topicje wachten, Dizer kan de OP al niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja maar daarmee veranderd die nog niet in de startpost LUL!!
ja, maar deze is mooier vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef Timo20 het volgende:
Is dit trouwens die mooie editie, incl. boek etc.?
Gewoon globale mechanismen leren, dan blijft de rest vanzelf wel hangen. Als je weet hoe en waarom myeline werkt, onthoud je vanzelf wel hoe die knopen heten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef Mikkie het volgende:
En ook 't lastigste, dus dat scheeltMên, wat een zeiktermen allemaal, net alsof ik dat allemaal uit elkaar kan houden
.
Ik geloof eerst digipacks en nu keepcases als ik het goed gelezen heb. Misschien kan je beter cdwow mailen erover.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Damn, het is maar een paar dagen geleden maar ik kan de hele discussie over Once Upon a Time in the West niet meer vinden...
Hoe zat dat nou, hij kost niks bij cd-wow en ze sturen nu weer digipacks, of vroeger digis en nu keeps? Of altijd keeps? Nooit digipacks? Wat
Dat kan ik me als fase leider jammer genoeg niet veroorlovenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
slapen doe je maar in de vergadering![]()
Dat zou zuigen. Nou ja, kostte maar ¤3, dan mag ik ook niet zeiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik geloof eerst digipacks en nu keepcases als ik het goed gelezen heb. Misschien kan je beter cdwow mailen erover.
Knopen van Ranvier.quote:
Denk ik ook wel, maarja mischien dat Danny even een leuke update kan doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vermoed dat het nog wel even gaat duren.
Verder is de OP (nog maar eens) aangepast.
Lachen tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je in feedback zetten, dan gaat iedereen weer huilen dat je geduld moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |