Dude... wanneer heb je nou een grap door?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerel, doe normaal
Dat van BoB vind ik idioot, maar goed, da's een liefhebberij. Maar om nou een bepaalde serie aan te schaffen omdat de verpakking er geil uitziet terwijl de serie helemaal niet kent? Kom op zeg
Oeh.. is het een limited edition?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je koopt waarschijnlijk een drol als hij maar geil verpakt en limited is.
Widescreen, dual layered en met production notes.quote:
Oeh!!! Zit er zo een geil japans poppetje bij? Of moet je die zelf kleien?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Widescreen, dual layered en met production notes.
Je was toch onlangs ontslagen?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zal ik het doen? Hij is maar 24,50
Das alweer twee maanden geleden joh. Heb nu weer een leuke baan waar ik aardig wat geld verdienquote:Op maandag 27 februari 2006 23:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je was toch onlangs ontslagen?![]()
quote:
Man-whore?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das alweer twee maanden geleden joh. Heb nu weer een leuke baan waar ik aardig wat geld verdien![]()
Vuile grapjasquote:Op maandag 27 februari 2006 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het wel een grap is
dat wilt echt helemaal niemand wetenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval heb ik elke dag iets nieuws voor 'm in de aanbieding.
Niet gesealed, btw
Klinkt spannend, maar 40 euro vind ik geen probeer prijsquote:Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]is er maar 1 van
The Wire is een politie serie van HBO waarin ze een heel seizoen lang dezelfde zaak "doen".
Lees maar eens deze recensie. En probeer de serie eens uit. Het zijn nu de zogenaamde "probeer weken": zijn de eerste seizoenen van een aantal series afgeprijsd
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Zal ik het doen? Hij is maar 24,50
Doe gewoon een making of.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey, dan heb je wel een LE.. Ik wil er eventueel wel een certificaat van echtheid bij doen, hoor. Mét handtekening
Moah.. zelfs Las Vegas ga ik nog niet aan beginnen denk ik. Ik wil heel graag X-Files afmaken. Maar ik twijfel of ik nog Charmed ga afmaken. Ik heb S1&2 en S6 komt alweer iver 2 maanden uit. Dus ik loop echt achter... ik denk dat ik ze weer verkoop. Maar het is ook best een leuke seriequote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het enige waarmee ik die gok heb genomen is met 24. Geprobeerd voor bijna 30 euro, viel dus wel mee. Had ik dat maar nooit gedaan.Inmiddels staan er hier dus al vier boxen thuis
Was dat niet met de videobandquote:Op maandag 27 februari 2006 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat ding voor minder in de winkel gelegen.
Van X-Files heb ik al S1 t/m S7 ik moet alleen nog S8&9 hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of je koopt nog ff snel S3 t/m 5
Ik vind Charmed sowieso een boutserie (voor zover ik er ooit iets van gezien heb), dus ik zou 't dan nog bij the X-files houden. Daar heb ik overigens ook nooit veel van gezien.
Bij Fame (niet leverbaar) http://www.fame.nl/pages/productview.asp?productid=219188&navid=3 voor 29,95quote:Op maandag 27 februari 2006 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik zou m'n hand er niet voor in 't vuur steken.
Ik dacht dat 't de dvd-versie was, en dat die echt voor 15 euro in de winkel heeft gelegen ofzo. Ik heb 'm toen ook nog overwogen, maar ben afgehaakt omdat ik 't zonde van m'n geld vond, aangezien ik met al die extra stuff toch niets zou doen.
Maar zoals ik zei: ik weet 't niet helemaal zeker.
Valt mee, bij Van Leest ligt ie voor ¤ 59,99quote:Op maandag 27 februari 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klinkt spannend, maar 40 euro vind ik geen probeer prijs
Bij de Fame staat ie voor 39,95quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Valt mee, bij Van Leest ligt ie voor ¤ 59,99
Alle series die ik heb (op Friends, Seinfeld, Cold Feet en The Office na) heb ik alles op de gok gekocht
heb `m 2 weken geleden dus bij de Media Markt gehaald voor ¤ 36,99quote:
Ik heb een 10% pasje bij de Famequote:Op maandag 27 februari 2006 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb `m 2 weken geleden dus bij de Media Markt gehaald voor ¤ 36,99
ik niet: hier zit geen Fame in de buurtquote:
Ik ga er morgen weer heenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik niet: hier zit geen Fame in de buurt
de winkels hier zijn gesloten: carnavalquote:
Ieegh.. Carnavalquote:Op maandag 27 februari 2006 23:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de winkels hier zijn gesloten: carnaval![]()
Bij dat kistje is het wellicht nog wel eens interessant om het uit te zoeken, maar als iets geen officiële uitgave is (m.a.w. niet bedoeld voor commerciële verkoop/relatiegeschenk/press-kit) dan valt het al snel onder de noemer bootleg. De enige echte officiële definitie is overigens of het gelicenceerd gemaakt is. Heeft de fabrikant de rechten om het product te maken of niet (ja=officieel, nee=bootleg). Maar dit soort kistjes vallen vaak een beetje tussen de definities in. Overigens zegt het niks over de waarde, sommige bootlegs kunnen een gewilde editie worden en blijven dan wel waardevast, zoals die kist bv.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb ik nou echt een Bootleg? En Hare zei nog dat het echt geen bootleg is. En ik vertrouw Hare 100%. Hoe kan dat dan? Damn..
Maar goed, ik heb dat kistje zonder DVD's van Hare overgenomen. Dus over de DVD's kan ik niet praten. Ik heb mijn eigen R2 EE versies erin zitten en het doosje zelf is gewoon goed en van hard hout. Alleen aan de binnenkant is een stukje van de letters weggevaagd meer niet. Dus opzich wel te doen
Daarna heb ik de BoB MP editie en die is gewoon perfect. Geluid, ondertiteling (Engels) en beeld is perfect. Dus daarvan ga ik uit dat het geen bootleg is
Neuro is zo mogelijk het belangrijkste vak dat je in de eerste twee jaar zult krijgen, dus succes!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Anyway, ik ga maar weer eens tukken. Gaarheid slaat toe en morgen weer een dag neuropsychologie gaan leren
Mijn BoB heeft geen zakmesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:00 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bij dat kistje is het wellicht nog wel eens interessant om het uit te zoeken, maar als iets geen officiële uitgave is (m.a.w. niet bedoeld voor commerciële verkoop/relatiegeschenk/press-kit) dan valt het al snel onder de noemer bootleg. De enige echte officiële definitie is overigens of het gelicenceerd gemaakt is. Heeft de fabrikant de rechten om het product te maken of niet (ja=officieel, nee=bootleg). Maar dit soort kistjes vallen vaak een beetje tussen de definities in. Overigens zegt het niks over de waarde, sommige bootlegs kunnen een gewilde editie worden en blijven dan wel waardevast, zoals die kist bv.
BoB Mill.Ed. is een bootleg als dat zakmes erbij zit, en als de dvds slechte kwaliteit zijn (volgens mij ook dat de echte wel en de bootleg geen DTS heeft, maar dat weet ik niet zeker). Maar hier is het een typisch geval van een officieel product (de koreaanse uitgever heeft de rechten op BoB) dat nagemaakt is. De bootleg is dan gewoon een ordinaire kopie, en die zijn echt nooit geld waard.
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef Twisted_Logic het volgende:
Even een vraagje aan Dizer of een andre BoB kenner.
Ik wil nog de Band of Brothers serie, is deze versie een beetje goed? Ik wil graag met NL ondertiteling en hij moet niet al te duur zijn.
NEE NEE NEE NEE!!! Wat je ook doet, niet doen! Voor 10 euro meer, heb je de TinEditie. En het gaat niet om de tin, maar om de 6e dvd. Daar zit een adembenemende documentaire. Ik heb echt gejankt! Er zitten veel interviews met overlevenden en die zijn zooo goed! Je ziet hoe die overlevenden in hun 80e leeftijd janken en vertellen! Alles wat je doet, nooit zonder die 6e dvd kopen!quote:
Ik ookquote:
Kijk daar heb ik wat aan! Ik heb eerlijk gezegt nog niet gekeken bij de FRS, alleen nog maar op Ebay, Daar stond de tin box voor 110 euro, te duur dus. Ik heb geen 10% korting pas, maarja dan betaal ik wel 10 euro meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE!!! Wat je ook doet, niet doen! Voor 10 euro meer, heb je de TinEditie. En het gaat niet om de tin, maar om de 6e dvd. Daar zit een adembenemende documentaire. Ik heb echt gejankt! Er zitten veel interviews met overlevenden en die zijn zooo goed! Je ziet hoe die overlevenden in hun 80e leeftijd janken en vertellen! Alles wat je doet, nooit zonder die 6e dvd kopen!
voor 49,95 heb je dus de tinbox bij de FRS met 6e disc. (en als je een 10% pas hebt, kost ie dus maar 44,95) ik heb er dus 90 voor betaaldmaar dat was direct in de eerste week dat ie uitkwam
Op Ebay gaat ie wel eens voor goedkoper weg, maar meestal een US editie of zo en zonder NLO
Ik ook! Ik heb inmiddels mijn vorige acount die sinds feb 2004 geregistreerd was ingehaaldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ookAantal posts: 29832 (gemiddeld 21 per dag)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |