huh? zeg je nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Mainport het volgende:
[insert o rly?]
bo ik haat slotenquote:
en dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Heb je foto's van jou in bad?
nee nou echt welquote:
je zit ligt er niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee nou echt wel
een hele grote
wellusttttttttquote:
Jouw gepraatheid.. en t feit dat je stoned/high bent (of alsof doet).. doet me aan een bepaalde persoon denken. Ik vraag me af of je diegene ook bent..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee nou echt wel
een hele grote
je doet alsof je erintraptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
TS, wat voor drugs heb je in godsnaam gebruikt?![]()
dat biertje is wel wat aan de dode kant, maar dat wijfquote:
hmmmzzz kleine tietjes hoor... moet je haar ribbenkast inslaan als je haar wil tietnuecken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dat biertje is wel wat aan de dode kant, maar dat wijf![]()
doe altijd net alsofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Jouw gepraatheid.. en t feit dat je stoned/high bent (of alsof doet).. doet me aan een bepaalde persoon denken. Ik vraag me af of je diegene ook bent..![]()
quote:
ach, het is wat afwisselingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
hmmmzzz kleine tietjes hoor... moet je haar ribbenkast inslaan als je haar wil tietnuecken.
laat die paddo maar zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef thefunny het volgende:
TS je bent niet alleen. Ook ik slik dezelfde drugs als jij: De allesklotevindpaddo.
het is wel een dame, makker. Maar dan wel een met verborgen tietenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Je bent een preutse slet of een kerel
Misschien is ze wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is wel een dame, makker. Maar dan wel een met verborgen tieten
nah tis druk op msn johquote:
Willen ze ineens wel trouwen?quote:
lekt je koelkast ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Spaceman89 het volgende:
Ik ruik Br3eez@h. nee?
LOLquote:
ja als ik mijn tieten show allemaalquote:
Da's wel een beladen onderwerp he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja als ik mijn tieten show allemaal
maar ja dan hoef ik ze niet meer de spanning is er bij mij dan wel vanaf
![]()
neuh ga ook altijd naar een naaktstrand hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel een beladen onderwerp he?
Bespaar ik je nu al de moeite ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
neuh ga ook altijd naar een naaktstrand hoor
alleen wel met een string natuurlijk aan
maar toch
maar goed ben niet van de del en snel afdeling dus neen ik show geen tieten op fok
alleen aan hele lieve schattige geliefde bekenden
en dat waren er niet veel
![]()
ja je mag wel een mail met invullings enzo?quote:
Denk hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja je mag wel een mail met invullings enzo?
misschien helpt dat tegen sloten op fok enzo
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Denk het![]()
Je weet mijn mailadres wel, lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |