huh? zeg je nou?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Mainport het volgende:
[insert o rly?]
bo ik haat slotenquote:
en dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Heb je foto's van jou in bad?
nee nou echt welquote:
je zit ligt er niet inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee nou echt wel
een hele grote
wellusttttttttquote:
Jouw gepraatheid.. en t feit dat je stoned/high bent (of alsof doet).. doet me aan een bepaalde persoon denken. Ik vraag me af of je diegene ook bent..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee nou echt wel
een hele grote
je doet alsof je erintraptquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
TS, wat voor drugs heb je in godsnaam gebruikt?![]()
dat biertje is wel wat aan de dode kant, maar dat wijfquote:
hmmmzzz kleine tietjes hoor... moet je haar ribbenkast inslaan als je haar wil tietnuecken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dat biertje is wel wat aan de dode kant, maar dat wijf![]()
doe altijd net alsofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef Spaceman89 het volgende:
[..]
Jouw gepraatheid.. en t feit dat je stoned/high bent (of alsof doet).. doet me aan een bepaalde persoon denken. Ik vraag me af of je diegene ook bent..![]()
quote:
ach, het is wat afwisselingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:06 schreef thefunny het volgende:
[..]
hmmmzzz kleine tietjes hoor... moet je haar ribbenkast inslaan als je haar wil tietnuecken.
laat die paddo maar zittenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef thefunny het volgende:
TS je bent niet alleen. Ook ik slik dezelfde drugs als jij: De allesklotevindpaddo.
het is wel een dame, makker. Maar dan wel een met verborgen tietenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Je bent een preutse slet of een kerel
Misschien is ze wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het is wel een dame, makker. Maar dan wel een met verborgen tieten
nah tis druk op msn johquote:
Willen ze ineens wel trouwen?quote:
lekt je koelkast ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Spaceman89 het volgende:
Ik ruik Br3eez@h. nee?
LOLquote:
ja als ik mijn tieten show allemaalquote:
Da's wel een beladen onderwerp he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja als ik mijn tieten show allemaal
maar ja dan hoef ik ze niet meer de spanning is er bij mij dan wel vanaf
![]()
neuh ga ook altijd naar een naaktstrand hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel een beladen onderwerp he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |