Hehe, het is motorcade, niet motorcavequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
get Behind The Shooting of the motorcave!
http://www.fox.com/video/index.htm?cat_id=24&clip_id=rev_24_episode_510_clip
Filmpje over de aanval
Volgens mij is er op die locatie ook het begin van 'The X-Files movie' opgenomen (gebouw op de achtergrond lijkt er verdomde veel op).quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat het nou nog verder na "the location" in beeld is geweest?
of heeft iemand em als mpg/mpeg/avi/divx/xvid/mp4/verzinmaareenformaatalshetmaargeenflashis?
zekerquote:
dat heb i kdus niet kunnen zien omdat dat gare filmpje dan weer opnieuw begonquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij is er op die locatie ook het begin van 'The X-Files movie' opgenomen (gebouw op de achtergrond lijkt er verdomde veel op).
klopt, maar kon het ff niet aanpassen op de plek waar ik toen wasquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hehe, het is motorcade, niet motorcave
heb je em ook in ander formaat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:56 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
klopt, maar kon het ff niet aanpassen op de plek waar ik toen was
volgens mij alleen seizoen 3 en 4..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:16 schreef Wytze het volgende:
Is er over seizoen 5 ook een 24 inside, vorige seizoenen keek ik nog als ik tijd over had
Maar ik mis het nu wel een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in alle eerdere seizoenen had hij nog geen schot gelost! Nu mocht hij vijf kogels schieten en alle 5 raak! Pierce rules!!
Nog even wat anders, die Carrie was mij het hele seizoen nog niet opgevallen. Ben benieuwd of die ook een grotere rol krijgt, ze is namelijk wel cool.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:13 schreef BB-Pieter het volgende:
Agent Pierce had wel een paar leuke opmerkingen in die 'behind the scene's.dit was volgens mij zelfs zn eerste actie scene in 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in alle eerdere seizoenen had hij nog geen schot gelost! Nu mocht hij vijf kogels schieten en alle 5 raak! Pierce rules!!
Nog even wat anders, die Carrie was mij het hele seizoen nog niet opgevallen. Ben benieuwd of die ook een grotere rol krijgt, ze is namelijk wel cool.....![]()
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:Hoe weet je dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Day 3quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik las op imdb dat de producers van 24 de rechten van De Davinci Code wilden kopen om als plot in Day 3 te gebruiken
Nee, Day 3quote:
huhquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, Day 3
"24" (2001) creator Joel Surnow thought that "The DaVinci Code" would provide a great storyline for the show's third season. Surnow asked his boss, producer Brian Grazer about acquiring the film rights to the book. Author Dan Brown had no intention of his book being adapted for a TV show, and rejected their bid. Months later, Sony Pictures paid $6 million for the book and hired Grazer as producer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |