Ronnie vond ik een beetje matigquote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Hoolaa het volgende:
Ik volg ook nog lost, helpt wel iets tegen de 'honger'
Wat vinden jullie trouwens van Curtis als 'head of field ops'? Jack en Ronnie hadden toch wat meer gezag en uitstraling moet ik zeggen. Misschien moeten de echte goede ondervragingen en under cover operaties van Curtis nog komen
ik had de eerste 5 eps al, alleen ep 1 wilde niet goed afspelen bij mij, dus zodra ie dat wel deed als een gek de rest bekekenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
Nu martel je jezelf 24 weken lang doordat al die afleveringen al tijden op je PC staan. Heb je nou nooit de drang om er even een paar te kijken?
Curtis is het bewijs dat je ook dingen gedaan krijgt door gewoon de regels te volgen en dat je helemaal niet zo losgeslagen als Jack moet zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ronnie vond ik een beetje matig
Curtis is beter imho, maar dat zal ook wel komen omdat ie ook al langer meedraaid..
Curtis ging ook wel eens buiten zn boekjequote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Curtis is het bewijs dat je ook dingen gedaan krijgt door gewoon de regels te volgen en dat je helemaal niet zo losgeslagen als Jack moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:01 schreef Jay_Snake het volgende:
Een tussenaflevering zou ik de aflevering van vandaag niet willen noemen. Er zit ongeooflijk veel spanning en, alles was goed. De Logan-Martha-Suvarov kwestie, de "bom" (Lynn) op CTU die tot uitbarsten komt en dan nog Jack vs. Robocop.
PreviewtalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Het had NOG beter geweest als papa Heller naar binnen was gelopen om die dikke Hobbit eruit te trappen. En Buchanan heeft binnen een paar tellen de zaken weer op de rails, inclusief ervoor zorgen dat die niewe Carriequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:35 schreef Richardfun het volgende:
Damn, Ep 10 was weer heerlijk. Ik zat gewoon hardop te juichen toen Curtis zei "If you carry out that command, I will draw my weapon". En dan die kluns in zn rode pakje: "what would you like us to do Mr. Manning?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |