We vragen wel gewoon in het FB topic om een TT-wijziging.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef Richardfun het volgende:
Nee, niks rustig aan. Doet Jack Bauer rustig aan?
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef H.Flick het volgende:
Past "24 (USA) deel 14 - If you carry out that order, I will draw my weapon" wel in de TT?
Niet echt geloof ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Richardfun het volgende:
Dat past niet? Hmmmm...waren er nog meer toffe quotes in de ep van afgelopen week?
Of curtis: "You think so rational man!"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet echt geloof ik.Misschien die van Jack dat ie erachter kwam dat ie te goedgelovig is geweest. Weet niet precies meer wat ie zei. "How could I have been so stupid?" volgens mij.
Crap, dan ga ik toch ff terugspoelen......quote:Op zondag 5 maart 2006 00:44 schreef Merkie het volgende:
Eh, hij zei "You're not thinking rationally Lynn". Is toch wat anders!
Maar da's geen goeie TT, misschien iets te spoilerig voor mensen die nog niet helemaal bij zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:51 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Crap, dan ga ik toch ff terugspoelen......![]()
Naja, iig, dat bedoelde ik!
dan moeten ze maar niet meelezenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar da's geen goeie TT, misschien iets te spoilerig voor mensen die nog niet helemaal bij zijn.
Je kan ze moeilijk dwingen niet in de topiclijst te kijken.quote:
dan nog is het maar een quote, je weet niet van wie ie isquote:Op zondag 5 maart 2006 03:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan ze moeilijk dwingen niet in de topiclijst te kijken.
Tenzij je 24 volgt maar niet elke week bij bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan nog is het maar een quote, je weet niet van wie ie is
dat is dan gewoon pechquote:Op zondag 5 maart 2006 03:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tenzij je 24 volgt maar niet elke week bij bent.Of mensen die 24 seizoen 5 pas in Nederland gaan volgen en zich ineens die TT herinneren als Lynn in beeld komt.
Jij wel blijkbaar? Ik niet echt. Ik spreek sowieso niet vaak Engels.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef -Mo- het volgende:
Wie schreeuwt er trouwens in het echt nog meer zomaar 24 quotes midden in een gesprek?
Zelfs mijn moeder roept echt schreeuwen doet ze niet wel es 'WHO ARE YOU WORKING FOR?!' naar mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij wel blijkbaar? Ik niet echt. Ik spreek sowieso niet vaak Engels.
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder roept echt schreeuwen doet ze niet wel es 'WHO ARE YOU WORKING FOR?!' naar mij.
Vrienden van mij kijken het ook...en verder heeft me hele familie S1 gezien, omdat ik die op dvd heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:17 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
ik ben de enige die 24 kijkt geloof ik in mijn omgeveing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |