idd....je hebt 30 dagen of zoiets......zo belangrijk was 't schijnbaar niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
Moet je wat vaker inloggen en je mail lezen...
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Mirel het volgende:
Je gooide die ene kettingmail weg he!
Ik kan niet begrijpen dat mensen denken dat die kettingmails niet echt zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Mirel het volgende:
wat let je om over te stappen? Het enige wat je dan mist zijn die nieuwsbrieven (quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ja, wat nou. Het lijkt mij erg sterk dat ik niet in 30 dagen heb ingelogd. Dit ging zonder waarschuwing ofzo. Belachelijk! Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig. Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok), maar anders was ik overgestapt naar een service waarbij je niet zo wordt behandeld.
Ja, dat gaat echt helpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig.
..succes he...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ja, wat nou. Het lijkt mij erg sterk dat ik niet in 30 dagen heb ingelogd. Dit ging zonder waarschuwing ofzo. Belachelijk! Ik ga ze maar eens mailen, want dit is schandalig. Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok), maar anders was ik overgestapt naar een service waarbij je niet zo wordt behandeld.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
idd....je hebt 30 dagen of zoiets......zo belangrijk was 't schijnbaar niet...![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Mirel het volgende:
Met hotmail?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Ik ga ze maar eens mailen
Dude! Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef VeX- het volgende:
Het is dat ik via mijn hotmail bij allerlei sites sta ingeschreven (ook fok)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |