Plons: 15quote:Ooit schreef Bupatih het volgende:STEMMEN
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] / [afbeelding]
Welke avatar?
» Jim Carrey
» Bumba de Clown
» Plons de gekke kikker
» Shaky Sukkel
» Kristin Davis
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik word hier zo moe van.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
HEEEEEEEEELP!!!!!!![]()
[..]
Plons: 15
Kristin Davis: 6
Jim Carrey: 5
LE GRANDE FINALE
Welke avatar van de drie?
» Jim Carrey
» Plons
» Toch weer KD
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
JC:
[afbeelding] of [afbeelding]
Plons:
[afbeelding]
KD:
[afbeelding] of [afbeelding]
Ja, sorry!quote:
Opvallend dat KD aan het winnen is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, sorry!
Maar het moet nou gewoon een keer beslist worden!
Vergeet niet dat dit in het belang is van de hele Fok!-community en dat het gaat om leven of dood!
Bij de vorige stemronde had Plons de meeste stemmen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Opvallend dat KD aan het winnen is.
Ja, dat bedoel ik net.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij de vorige stemronde had Plons de meeste stemmen.
Beetje rondgespamd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik net.
En wie stemt er in godsnaam op? Je post het en niemand zegt iets in dit topic en twee minuten later hebben al 15 mensen gestemd? I mean, hello?![]()
^_^quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Jat de avi ^^
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, sorry!
Maar het moet nou gewoon een keer beslist worden!
Vergeet niet dat dit in het belang is van de hele Fok!-community en dat het gaat om leven of dood!
Ook die met het hoedje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben die Kristin Davis wel zat inmiddels...
" zat.
Ook die ja.quote:
Nee, jij dan met je MB-logo!quote:
Nog even editten he?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook die met het hoedje?
En ik ben "[afbeelding]" zat.
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog even editten he?
Ik gebruik detrouwens nóóit als PI, pas sinds gisteren ofzo
Ik heb nog een pakje sigaretten ergens rondslingerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je MB-logo!![]()
![]()
Oh, wacht...dat was mijn idee, dús tof
Ik doe het alleen als ik iets écht stom vind (zoals de eeuwige KD-avatar dus) en niet bij elke post zoalsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Ja, stop daar mee!Je lijkt
BVO
of
Dada
wel.
True!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als ik iets écht stom vind (zoals de eeuwige KD-avatar dus) en niet bij elke post zoalsBVO
en Dada
Nou ja, in mijn optiek staat hij er al hééééééél langquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True!
Maar wat is er nou eeuwig aan KD?![]()
Ik heb in het begin heel lang Wallie-Wallie gehad, toen mijn eigen halve kop en toen een bewegende en sitlstaande KD.
In jóúw optiek, ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn optiek staat hij er al hééééééél lang![]()
En dan heb ik hem nog eens gemaakt! Hoe kan je een Bupa idee uitgewerkt door LeBeau ooit zat zijn?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je MB-logo!![]()
![]()
Oh, wacht...dat was mijn idee, dús tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |