Open anders even een MEDje dat TheMassive ons verlaatquote:
Hoe dichter bij Dordt ....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:37 schreef TheMassive het volgende:
blabla
Een plek waar over het algemeen de stempel van een klein select dordrechts gezelschap heerst, ik kots ervan. Dat ik hier lol heb gehad zeg, ik schaam me ervoor.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
Hoe lang?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef sentinel_at_home het volgende:
Yvonne, Wat dit betreft je hebt nu je eigen fanclub en ik ben lid ;-)
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
Wordt dit nog wat?
Ga dan verder met "bashen"quote:
Het is jouw dag :-)))) dus wat jij wilt.quote:
Was je maar dood gegaan in WO1quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga dan verder met "bashen"
Hup, hup!
A Fokking Mum?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Yvonne is een moeder en ze zit nog op Fok!![]()
![]()
!
Welnee, helemaal gratisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef sentinel_at_home het volgende:
[..]
Het is jouw dag :-)))) dus wat jij wilt.
(tenzij er kosten aan verbonden zijn uiteraard).
Ziequote:gad·ver·dam·me (tw.)
1 [inf.] uitroep ten teken dat men iets vies of onaangenaam vindt => gadsie, gadver
Ik klikte.quote:
Fokking A Mum?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef sentinel_at_home het volgende:
Zullen we nou dan een topic openen om een naam te verzinnen voor jouw fanclub.
Ik vond A Fokking Mum of A.F.M. niet verkeerd klinken om eerlijk te zijn.
Wrom?quote:
....ik ben anders ook altijd wel in voor een feestje...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef sentinel_at_home het volgende:
Yvonne, Wat dit betreft je hebt nu je eigen fanclub en ik ben lid ;-)
Ja, jouw capslock is al stukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef XiChico het volgende:
DANKZIJ FOK IS MIJN HELE LEVEN KAPOT, KAPOT ZEG IK JE !!!!!!!! IK GA OOK KAPPEN EN IK KOM NOOIT MEER TERUG EN IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN KAPOTTE COMPUTER TOE.
Omdat ik dacht dat het misschien het vollédige ZIPje was, zodat ik, daarmee, de vijf die ik er al had kon aanvullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |