Of al twee kinderen en drie miskramen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat liever die meisjes nog 6 jaar wachten dan dat ze tegen die leeftijd al een afgelikte boterham zijn.
Ja 13 jaar en zwanger..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of al twee kinderen en drie miskramen...![]()
There comes the monkey out of the sleeve.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moest vanmiddag werken in Sittard waar het jaarlijkse scholierencarnaval feest was.
Tuurlijk, maar het blijft triest omdat het voorkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Mute_Me het volgende:
het is bepaald volk dat die zooi heeft, alle mensen van 10 jaar die ik ken hebben dat toch echt niet..
Dat kom je in Maastricht ook tegen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:07 schreef Dirktator het volgende:
[..]
There comes the monkey out of the sleeve.![]()
Gia heeft daar nog wel leuke verhalen overquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Hyperdude het volgende:
Dansmariekes zijn oorspronkelijk ook gewoon hoeren.![]()
Hebben ze carnaval in Franeker dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef 1ofthefew het volgende:
10 jaar?![]()
hoe zien die er dan uit?
er zijn meisjes die 14 zijn er de looks van een 18jarige hebben maar ik kan me dat nietvoorstellen van 10jarige meisjes?
trouwens in mijn geboortedorp is het nog zieker.
iedereen viert carnaval, van jong tot oud.
ik heb al van meerdere betrouwbare mensen gehoord en een keer gezien dat getrouwde mannen met zelf kids 13 jarige meisjes pakken.
beetje vingeren en zo aan de bar![]()
ziek gewoon
Bwehehehe....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Sittard
Alleen tas controle.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moest je meisjes van 10 fouilleren?![]()
![]()
Ze zien er ook uit als 10 a 12 jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef 1ofthefew het volgende:
10 jaar?![]()
hoe zien die er dan uit?
er zijn meisjes die 14 zijn er de looks van een 18jarige hebben maar ik kan me dat nietvoorstellen van 10jarige meisjes?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef NightH4wk het volgende:
Waar is dat feest?
Niet mee naar binnen toe mogen en drank meenemen is wel een verschil hequote:Eigen drank mocht niet naar binnen toe![]()
Kloptquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Niet mee naar binnen toe mogen en drank meenemen is wel een verschil he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |