De meeste medicijnen breken razendsnel af in een menselijk lichaam. Bijna alle medicijnen hebben een halfwaardetijd van nog geen etmaal. Iemand die op sterven ligt wordt meestal niet op de valreep nog volgepropt met medicijnen. Het zal dus wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Is vervuilde grond lijkt me..
Mensen zitten vol met niet of slecht afbreekbare stoffen.
Denk aan medicijnen, die zeer schadelijk kunnen zijn voor het milieu..
Ieder zijn eigen sexuele afwijkingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef nozem het volgende:
Waarom vraag je je dit eigenlijk af op deze feestelijke vrijdagavond Isabeau?
Dat is niet helemaal waar. Het gebeurt best veel dat mensen veel pijnstillers krijgen onder het sterven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef nozem het volgende:
[..]
-knip-
Iemand die op sterven ligt wordt meestal niet op de valreep nog volgepropt met medicijnen. Het zal dus wel meevallen.
Ik wandelde over de begraafplaats (is korter en lekker rustig) en allerlei bomen kwamen al heel mooi in bloei te staan. Toen bedacht ik me dat het op de begraaflaats sowieso altijd zo mooi groen was met veel planten en zo. En al die bomen die ik zag haalden waarschijnlijk al hun voedingsstoffen uit al die opa's, oma's, te vroeg aan kanker overleden moeder's en vader's na hartinfarcten etc. Een soort mensenbomen. En toen vroeg ik me ineens af of al dat 'afval' in de grond nou echt zo gezond is en...nou ja, dit topic dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef nozem het volgende:
Waarom vraag je je dit eigenlijk af op deze feestelijke vrijdagavond Isabeau?
Zo van "ik heb aarde nodig, hee, er ligt genoeg bij dat verse graf"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef Wolter het volgende:
Ben je je planten aan het verpotten ofzo?
Hoezo 'graven weleens geopend worden'quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef PoisonouS het volgende:
Vergeet men niet dat graven nog wel eens geopend worden, en dat daarbij vast wel wat boven komt aan ijzer, etc dat dat wel opgeruimt wordt?
Best een goed idee trouwensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef longinus het volgende:
Zo van "ik heb aarde nodig, hee, er ligt genoeg bij dat verse graf"![]()
Daar waar mijn vader ligt, heb je een enorm bedrijf dat elke dag aan het schoffelen of verzorgen is. Het kost per graf ook best wel wat geld om de boel te laten onderhouden en er gelden geen productievoorwaarden (hoe luguber dat dan ook mag klinken)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wandelde over de begraafplaats (is korter en lekker rustig) en allerlei bomen kwamen al heel mooi in bloei te staan. Toen bedacht ik me dat het op de begraaflaats sowieso altijd zo mooi groen was met veel planten en zo. En al die bomen die ik zag haalden waarschijnlijk al hun voedingsstoffen uit al die opa's, oma's, te vroeg aan kanker overleden moeder's en vader's na hartinfarcten etc. Een soort mensenbomen. En toen vroeg ik me ineens af of al dat 'afval' in de grond nou echt zo gezond is en...nou ja, dit topic dus.
Alsin extra opa/oma er bij in etc. Ze weten nooit hoe diep ze nou eigelijk ook al weer moeste graven, dus graven ze door tot ze iets vinden en gooien iets zand terug zodat de nabestaanden dat niet zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Best een goed idee trouwensEn je kan dan direct een leuk bosje bloemen voor op je eettafel scoren
(als je van chrysanten houdt tenminste)
botjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:26 schreef PoisonouS het volgende:
Owja, als je een paar jaar niet betaald (je nabestaanden dan) wordt je graf ook gewoon geleegt hoor. Zag poosje geleden eens iemand die was net 2 jaar dood, stond er botje op dat het graf geleegt zal worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |