Ik wou dat ik jou was - Veldhuis en Kemperquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef saaw het volgende:
Ik niet eenzaam maar een club was
Ik niet de regen maar de drup was
En wij dan nog steeds wij was
Ik niet de mits maar de tenzij was
Ik niet de kiezel maar de kei was
Ik niet de honing maar de bij was
Ik niet de modder maar de klei was
Ik niet het bed maar juist de sprei was
Ik niet de maan maar juist de tij was
Ik niet de kassa maar de rij was
Ik niet de ragout maar de pastei was
Ik niet zo gesloten maar gastvrij was
Ik niet het kind maar de fontein was
En niet zo stoer maar een zacht ei was
Ik niet de plank maar juist de strijk was
Ik niet zo super maar loodvrij was
Ik niet de knuffel maar het konijn was
Ik niet de klus maar de karwij was
Ik niet alleen maar allebei was
Ik niet zo ver maar juist dichtbij was
wat een belachelijke tekst eigenlijk![]()
Ja, vorige keer gezeik door gekregen dus nu sneller dan ooitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Oke, btw, Renesite postte door het slotje heen![]()
Oh Rene ik heb je gedisssssssssst!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
Oke, btw, Renesite postte door het slotje heen![]()
Topquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja, vorige keer gezeik door gekregen dus nu sneller dan ooit![]()
omg, nee hoor was gewoon een mededelingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh Rene ik heb je gedisssssssssst!!!![]()
Das beter dan die van jou want dit is tenminste de waarheidquote:
hij postte 'vol' om de 300ste te halen, maar ik was eerderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omg, nee hoor was gewoon een mededeling
Hee niet zeuren, ik heb ook een week 'yes vakantie' aan moeten horen terwijl ik nog school had.quote:
Ik had geen zin om nieuw topic te openenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef VASND het volgende:
[..]
hij postte 'vol' om de 300ste te halen, maar ik was eerder![]()
En ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Hee niet zeuren, ik heb ook een week 'yes vakantie' aan moeten horen terwijl ik nog school had.
Ja, maar ik mag dat!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Hee niet zeuren, ik heb ook een week 'yes vakantie' aan moeten horen terwijl ik nog school had.
tuurlijk mag je zeuren, zolang je maar van de TT af blijftquote:
Alleen omdat je mod bent zekerquote:
dat blauw doet zeer aan mn ogenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard, dat straalt er ook vanaf.
Drink zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef VASND het volgende:
Nou menschen, wens me succes, dat ik niet mag overlijden door overmatig drankgebruik
Bye
Misbruik van de machtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uiteraard, dat straalt er ook vanaf.
Machtsmisbruik dusquote:
Da's een goeie film inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:53 schreef DjDev het volgende:
Hallo![]()
Heb net Kung Fu Hustle gekeken en heb me kapot gelachen
En ik verveel me [afbeelding]
In burgertaal jij.quote:
Remcoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:59 schreef RemcoW85 het volgende:
Vakantie alweer voorbij hier, helaasch.
laat eens zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef snopprinses het volgende:
oeh mn website is mooi aan het worden
linkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef snopprinses het volgende:
oeh mn website is mooi aan het worden
Hoi hoiquote:
Ik hoef ook geen foto'squote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
Goed, heb pijnstiller gehad 2 uurtjes geleden, heb er nu gelukkig niet meer zo'n last vanTis alleen wel helemaal dik
En nee, er komen geen foto's
doeggquote:
dan ist goedquote:
Hm oke, wel linkje alssie online is he?quote:
zet dan even een screenshotje van je site op inet, en show diequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hm oke, wel linkje alssie online is he?
Das ook wel goed idee jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
zet dan even een screenshotje van je site op inet, en show die![]()
linkje?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:13 schreef saaw het volgende:
ik moet ook maar weer eens mn site opnieuw maken
Nee vanavond niet meer, ik denk dat ik het morgen maar moet doenquote:
zeker!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hm oke, wel linkje alssie online is he?
zal ik zometeen doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
zet dan even een screenshotje van je site op inet, en show die![]()
ik dacht ok alquote:
juist, als je maar niet bij mij aankomt zetten ..quote:
ik welquote:
.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:21 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben weer terug van sporten
(en ik ga meteen weer douchen)
Dat bedoel ikquote:
Halloquote:
god jij zei dat niemand wat tegen jou zeiquote:
ik zou het niet weten. Zij was toch die persoon die een kind kreeg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hallo![]()
btw zit dat irritande Tanja mens uit BB echt op Fok!?
Niet dat ik het gevolgt heb maar die stem van dat wijf als ze ergens op tv opdook![]()
Surequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
.
Ik dacht daarom dat je er niet meer was, omdat je meteen ging douchen![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. Zij was toch die persoon die een kind kreeg?
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. Zij was toch die persoon die een kind kreeg?
Niet op de vrijdagavondquote:
vrijdagmiddag oke, maar vrijdagavondquote:
ik weet niet welke naam bij dat mens hoordequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jadat is dan ook het enigste dat ik weet van Big brother
mag ik mee eten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef RemcoW85 het volgende:
Hmm ik verveel me weer een beetje, pokkezooi. Tijd voor een shoarmaschotel
.
ik verveel me ook best welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef RemcoW85 het volgende:
.
Ja ik ook ik ga zo maar weer eens aan de vodka denk ikquote:
Ik heb vandaag ook shoarma gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef RemcoW85 het volgende:
.
ik niet, denk niet dat dat zo slim is met de ibuprofen en mn mondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik ook ik ga zo maar weer eens aan de vodka denk ik
Ik heb vandaag alleen maar vla gegeten. En een slavink met spekkies ..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook shoarma gehad
Ibup watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik niet, denk niet dat dat zo slim is met de ibuprofen en mn mond
Dat laatste ging zeker heel moeilijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar vla gegeten. En een slavink met spekkies ..
sterke pijnstillersquote:
Ibuprofen, de pijnstillers die ik slik nuquote:
Ooh nee dat is geen goeie combi.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ibuprofen, de pijnstillers die ik slik nu
van die kleine spekkies, die je ook bij de boerenkool doetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat laatste ging zeker heel moeilijk
Verstandskies getrokken vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh nee dat is geen goeie combi.
Waar heb je last van dan?
Die wil ik nog wel eens uit de pan etenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
van die kleine spekkies, die je ook bij de boerenkool doetheel errug lekker
Aah niet zo heel erg dus .quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Verstandskies getrokken vandaagheb er nu weinig last van, mja heb dus die pijnstillers net gehad
ik beidequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel eens uit de pan etenDe boerenkool lust ik niet
Dankquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:40 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Aah niet zo heel erg dus .
Sterkte !!
En daar ging je leven ..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
arrrrggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn favoriete Science Fiction torrent site is door de MPAA ofline gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
ownedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
arrrrggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn favoriete Science Fiction torrent site is door de MPAA ofline gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn leven nog nietquote:
hoezo?quote:
Ahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn leven nog nietmaar nu word het een stuk moeilijker om mijn favoriete tv series te downloaden
![]()
* DjDev brabelt iets over bit...me...tv...puntje...kommetje...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mijn leven nog niet maar nu word het een stuk moeilijker om mijn favoriete tv series te downloaden![]()
valt nog wel mee vind ikquote:
Vind ik eigenlijk ookquote:
Nah, dat niet snel vol valt nog meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dit topic raakt niet meer zo snel vol
Rellen?
Nou..de laatste paar dagen raakte PUB SC binnen een paar uur volquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nah, dat niet snel vol valt nog mee
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ookTis precies goed zo
Beetje gezellig praten, niet als een gek moeten reageren
The current user account limit (22,000) has been reached. Inactive accounts are pruned all the time, please check back again later... Or obtain an invite from another user.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
* DjDev brabelt iets over bit...me...tv...puntje...kommetje...
ja okequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nou..de laatste paar dagen raakte PUB SC binnen een paar uur vol![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
The current user account limit (22,000) has been reached. Inactive accounts are pruned all the time, please check back again later... Or obtain an invite from another user.
Precies, iedereen beneden de rivieren is aan het feestenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja okemaar zo oud is deze nog niet
En het is vrijdagavond én carnaval
ik ben een meisjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja vind ik ook
@Marlii als jij een meisje was en dit van een jongen kreeg:
Hoe zou jij zo iets vinden ?
Jou ogen zijn als diamenten van geluk zo mooi.
Als ik er alleen al naar kijk begin ik te smelten.
Na een lange tijd van waan en faan kwamen wij er achter dat we toch bij elkaar horen. Ik heb het altijd al gezegt maar jij geloofde het niet.
Toch ben ik blij dat j er nu achter bent gekomen.
Ik hoop dat onze liefde nu langer mag blijf leven
Ik wil namelijk mijn vriendin verassen.
Doe ik ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb geen invite ofzo..dus
Je moet maar een paar dagen wachten
Maar boven de rivieren zit iedereen gezellig op FOKquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, iedereen beneden de rivieren is aan het feesten![]()
Mjaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja okemaar zo oud is deze nog niet
En het is vrijdagavond én carnaval
Ik weet dat je een meisje bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ben een meisje![]()
Ik zou eerst lachenik ben niet zo van die gedichtjes, maar ik ben ook niet echt een meisje-meisje zeg maar
Maar ik geloof wel dat er redelijk veel meiden hier voor gevoelig zijn. Wie wil er nou niet gecomplimenteerd worden?
Ik moet ook nog veel zooi kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Doe ik ook welMaar ik heb hier trouwens nog 6 seizoenen van verschillende series die ik nog moet kijken
ik hoef geen carnavalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mja
Zullen wij dan maar in dit topic carnaval vieren?
[afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet dat je een meisje bent
Beetje verkeerd gezegt
Naja oke als jij als vrouw met je vrouwelijke intuitsie het goed vond dan ga ik het gebruiken
Het ziet er nou niet echt smakelijk uit ..quote:
Ze vat het hopelijk goed opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Maar ik garandeer geen succes! Iedere vrouw is anders met zulk soort dingen
Nou ja zeg...Jij bent ook niet gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik hoef geen carnavalheb niet zo'n zin om in een apepakkie rond te lopen
Zelfs in de vakantie kom ik er niet altijd aan toequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel zooi kijken
Maar ik heb nu toch vkaantie..kan ik van alles gaan kijken
quote:
Nee af en toe ben ik dat inderdaad nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nou ja zeg...Jij bent ook niet gezellig![]()
quote:
Vandaarquote:
Ik krijg m toch niet weg, dus je komt maarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Mag ik niet even langskomen om een hapje mee te eten?
ok, tot over 1.5 uurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik krijg m toch niet weg, dus je komt maar.
Nu zinds onze break weer 3 dagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik hoop het voor je
Hoelang ben je al met haar samen?
We were on a BREAK !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zinds onze break weer 3 dagen![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan zal ie nog lekker warm zijn ja.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu zinds onze break weer 3 dagen![]()
Een maand ofzoquote:
Can you feel, that love is in the airquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een maand ofzo
Maar daarvoor waren we twee maanden samen en zinds twee dagen dus weer bij elkaar![]()
Ahaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een maand ofzo
Maar daarvoor waren we twee maanden samen en zinds twee dagen dus weer bij elkaar![]()
veel plezier enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef 14.gif het volgende:
ik ben klaar met douchen, maar nu ga ik mn tas inpakken, ik ga immers morgen op vakantie![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef -Marlii- het volgende:
Veel plezier met tas inpakken en fijn dat je ons er steeds aan herinnert
Dankquote:
Je bent toch geen taal purp hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
AhaNog redelijk 'vers' dus
sinds is met een s trouwens![]()
neuhquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent toch geen taal purp he![]()
@Remco ja zeker .
verliefde mensen is raar volkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Douche ze en houd het netjes. Bij verliefde mensen weet je het maar nooit.
Komt nog wel, ook jij gaat raar worden. Een keer, ooit, je weet wel, in de toekomstquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef -Marlii- het volgende:
Ik ben gelukkig niet raar, mja ben dan ook niet verliefd he
dat is mij nog nooit geluktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:10 schreef -Marlii- het volgende:
Iemand ooit geweten dat je ruim 10 min over een twix kon doen? Zo'n kleine mini? Maar niet zo een uit een celebration doosgewoon redelijk formaat
mag dan nog wel mooi lang duren van mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Komt nog wel, ook jij gaat raar worden. Een keer, ooit, je weet wel, in de toekomst.
ik normaal gesproken ook maar op dit moment schiet het echt niet opquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat is mij nog nooit geluktDaar doe ik maximaal 30sec over ofzoiets
Ah, iemand die niet zo snel verliefd wordt. Je hebt er meiden bij die worden het om de week wel, maargoed daar is al een aparte benaming voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mag dan nog wel mooi lang duren van mij
slutquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ah, iemand die niet zo snel verliefd wordt. Je hebt er meiden bij die worden het om de week wel, maargoed daar is al een aparte benaming voor.
De laatste x dat ik echt verliefd ben geweest is ongeveer in de 2e geweest (zit nu dus in de 4equote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ah, iemand die niet zo snel verliefd wordt. Je hebt er meiden bij die worden het om de week wel, maargoed daar is al een aparte benaming voor.
op wie?quote:
je vergeet de breezah er voor te zettenquote:
vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je vergeet de breezah er voor te zetten
das vaak zoquote:
dat ene meisjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das vaak zoEn wie is de gelukkige?
Wauwquote:
ik ga haar morgen maar vragenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kijk, wederzijdse verliefdheid. Mooier kan niet.
Strak plan, vertel je wel ff hoe het afgelopen is?quote:
Geen mogelijkheid, ze heeft morgen wedstrijden, en woont hier 15 min vandaan fietsen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef -Marlii- het volgende:
Daag XBM
Misschien iets in de vorm van kaarsjes (veel werk maar wel leuk denk ik)
Oostenrijk, duh....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef DjDev het volgende:
Veel plezier 14.gif...Waar ga je naartoe?
Wow, wel 15 min fietsen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid, ze heeft morgen wedstrijden, en woont hier 15 min vandaan fietsen.
Zo vanzelfsprekend is dat nietquote:
zijn hier 50 km vandaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef -Marlii- het volgende:
Aha okega iig naar de wedstrijd toe
dat fiets ik iedere naar schoolquote:
nou en? Heb je dat niet voor haar over dan?quote:
Norton is troepquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef DjDev het volgende:
Nee
Of nou ja wel...Norton doet het niet
BEETJE geheugen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef DjDev het volgende:
[..]
Niet
Norton
Gebruikt een beetje meer geheugen..maar ja..Geheugen is niet zo duur meer
Norton (NIS 2006) gebruik hier ongeveer 50Mb..Dat vind ik niet veelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
BEETJE geheugen?Je hele geheugen,
daarom gebruik ik NOD32![]()
NOD32 18Mbquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:55 schreef DjDev het volgende:
[..]
Norton (NIS 2006) gebruik hier ongeveer 50Mb..Dat vind ik niet veel
Ik ook, maar vooral met opstarten merk je hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:57 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb 1GB geheugen..Ik ga dus niet moeilijk doen over 50mb
Zeker, en met jou?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Alles goed?
Ik laat bijna altijd mijn pc aanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral met opstarten merk je het
Heyquote:
ik dacht op tvquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vanavond nog een rel topic openen hé!
laptop hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vanavond nog een rel topic openen hé!
okquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik wel
Want ik doe mee aan R@H (zie sig)
Kan ik niet eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef mstr het volgende:
maar ik ga slapen, ik moet nl morgen uitslapen
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)quote:
Best vaag eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Hoe vond je trouwens dat new york spel?
Ja, je vergeet 1 vraagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef DjDev het volgende:
Ah..Je bent een vrouw...
Leeftijd?
Woonplaats?
True true truequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Best vaag eigenlijk
Ik vond het niet echt super leuk
Ik ben na een half uurtje gestopt.
Geef mij maar Rollercoaster Tycoon
Leeftijd: 13quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:14 schreef DjDev het volgende:
Ah..Je bent een vrouw...
Leeftijd?
Woonplaats?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Leeftijd: 13![]()
nieteens puntenelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
http://snopprinseske.tk/
the beginning of a new website
Lief doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...eerst leeftijd...Misschien was ze wel 8 jaar
Dan hebben ze geen tietuh
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef snopprinses het volgende:
http://snopprinseske.tk/
the beginning of a new website
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.worldracing.nl doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dude...eerst leeftijd...Misschien was ze wel 8 jaar
Dan hebben ze geen tietuh
jes.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben 8-jarige meisjes al tietUh
![]()
En jij ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
![]()
Elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Q_Orianka het volgende:
Vakantie... In Haarlem is het vandaag om 15.00 begonnen, maar mijn klas heeft deze periode op om 14.00 uit vrijdag![]()
Laatste dag van m'n vakantie vandaagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef Q_Orianka het volgende:
Vakantie... In Haarlem is het vandaag om 15.00 begonnen, maar mijn klas heeft deze periode op om 14.00 uit vrijdag![]()
Of een leuke mpg filmpjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
piccassssss
of een sugababesssss
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:19 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
![]()
Ogarme...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef IFASS het volgende:
[..]
Laatste dag van m'n vakantie vandaag![]()
Ik las het ook verkeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg andere dingen in 't hoofd.
Ow oke, dan is het waarschijnlijk onderhoud, daar ben ik nooit op tegen. Mijn host had dat een half jaar geleden heel veel, wel veel downtime maar het is nu lekker snelquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |