Net GTST zitten kijken. Vroeger keek ik dat geregeld, tegenwoordig zelden, maar wat is de kwaliteit danig achteruit gegaan:quote:Boooooooh gek
Geen idee. En ze praat kutquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:43 schreef ScienceFriction het volgende:
Een negerin die visoenen ziet... voodoo?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:44 schreef Dirktator het volgende:
Boooh gek, dan kun je nog beter De Veerkampjes kijken, net als je quote-josti.
Real-life soap over een pauper-familie.quote:
Wat een kampers...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Real-life soap over een pauper-familie.
[afbeelding]
Laten zinken... en hopen op een elfstedentocht...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ze wonen op een woonbootOnder een brug
![]()
Maar dan moet ie wel door Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Laten zinken... en hopen op een elfstedentocht...
Dan ben je een kenner in mijn optiek... ik ken ze totaal niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan moet ie wel door Amsterdam gaan![]()
Ik heb ook ooit 1 aflevering gezien, ik lijk wel de kenner in het topic
Jooi de Bold owned gek. Elke dag om 17:30 ben ik tuned zeg maar. GTST is wel minder geworden mja boeie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat GTST probeerde wat moraal in het verhaal te smokkelen, maar vandaag de dag richt men zich meer op troep, zooi & onzin. Maar goed, wat verwacht je ook van een soap? (ooit bold & the beautiful gezien? Dat is makkelijk 10 keer zo erg, maar dan met een budget :S)
kwaliteitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Camplo het volgende:
Net GTST zitten kijken. Vroeger keek ik dat geregeld, tegenwoordig zelden, maar wat is de kwaliteit danig achteruit gegaan:
Hahhaha daar zitten nog meer domme plots in.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jooi de Bold owned gek. Elke dag om 17:30 ben ik tuned zeg maar. GTST is wel minder geworden mja boeie.
Pics?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:49 schreef T1andonly het volgende:
Die omgetoverde alto snol zoals jij het stelt die is wel lekker
Gejat uit een avatar van iemandquote:
Mee eensch, elke dode blijkt te leven, beetje raar dat ze zelf niks gaan vermoeden daar. Damnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:05 schreef buzzer het volgende:
ik ben al een tijdje afgehaakt met GTST. Dat gaat echt helemaal nergens over, de verhaallijnen worden steeds onzinniger, en de personages steeds ongeloofwaardiger. Doden komen opeens weer tot leven, en nog meer van die bullshit. GTST
of Days Of Our Lives. Daar kwam de duivel zelfs een bezoekje brengen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat GTST probeerde wat moraal in het verhaal te smokkelen, maar vandaag de dag richt men zich meer op troep, zooi & onzin. Maar goed, wat verwacht je ook van een soap? (ooit bold & the beautiful gezien? Dat is makkelijk 10 keer zo erg, maar dan met een budget :S)
Die komt in de aflvering van morgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
of Days Of Our Lives. Daar kwam de duivel zelfs een bezoekje brengen.
alweer?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die komt in de aflvering van morgen
ik had het over Days of our lives.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk geen GTST
En ik over GTSTquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik had het over Days of our lives.
Daar gebeurt echt niks.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef Asskicker14 het volgende:
In de Bold & The Beautiful wordt tenminste nog deftig geneukt.
Er spelen wel lekkere wijven in mee.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er spelen wel lekkere wijven in mee.![]()
Ho ho men spotte niet met baronnen en zeker niet met de baron van Bassie & Adriaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:40 schreef Camplo het volgende:
- Een grijze oude heks die net de Baron lijkt uit Bassie & Adriaan![]()
Dat is toch wel de opperbaron!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ho ho men spotte niet met baronnen en zeker niet met de baron van Bassie & Adriaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |