zou idd het best voor Grunn zijn, maar aan de andere kant zie ik die tukkers graag verliezen zo op tv.quote:
Is dat live op NET5?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef Cart_man het volgende:
Excelsior gaat kut. Staan alweer 1-0 achter.
jupquote:
Carnaval, joh. Dat is leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die mensen in hun apenpakkies op de tribune, ga toch wat anders doen zou ik zeggen.
En de wedstrijd was zeker al verplaatst ivm carnaval...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die mensen in hun apenpakkies op de tribune, ga toch wat anders doen zou ik zeggen.
Carnavalquote:
De nul - nul in Waalwijk in zekere zin ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:42 schreef detulp050 het volgende:
3 punten verliezen tegen RBC
Dat zou echt super zijn voor GC Groningen
Ik ga wel even kijken, ja. Is bijna voor mijn deur, joh.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Carnaval![]()
Kom je ook gezellig naar de optocht in Hoogland![]()
Jeetje, dan woon je wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken, ja. Is bijna voor mijn deur, joh.![]()
Woon vlakbij de Appie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jeetje, dan woon je wel erg dichtbij
Net zo geweldig natuurlijk !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
De nul - nul in Waalwijk in zekere zin ook.
Play-off technisch dus hè,.
En Heracles niet te vergeten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Net zo geweldig natuurlijk !
Zeker als NAC en Roda dit weekend ook winnen
Kijken we de volgende keer Ajax - Feyenoord samenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef Cart_man het volgende:
Ok dan, kom ik zo even een biertje bij je halen.
Bij de Faam.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kijken we de volgende keer Ajax - Feyenoord samen
Ja, al heb ik meer vertrouwen in Roda en Nac dan in Heracles (en Pieckenhagenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
En Heracles niet te vergeten!
Om die Amsterdammers ook even weer met beide benen op de grond te krijgen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |