Zo, da's ook weer beantwoord. Neeeextquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen,
Ik ben voor school op zoek naar statistieken waarop te zien is waar mensen hun concert informatie vandaan. Of anders gewoon in het algemeen waar mensen hun informatie vandaan halen.
Weet er iemand zo waar ik dat kan vinden, Google wil me hier niet echt lekker bij helpen.
Als het zo makkelijk was had ik dit topic niet hoeven openen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Zo, da's ook weer beantwoord. Neeeext
Het gaat er eigenlijk om dat ik kan verwijzen naar een bron waar bijvoorbeeld staat dat 72% van de mensen hun info van internet halen, 10% uit de krant etc..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Sites van bands die de mensen interesseren, concert agenda's, tv,
Beeeeetje creativiteit gebruiken hoor![]()
Beetje erg algemene vraagstelling, vind je niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef King_of_Kool het volgende:
[..] Ik ben voor school op zoek naar statistieken waarop te zien is waar mensen hun concert informatie vandaan. Of anders gewoon in het algemeen waar mensen hun informatie vandaan halen. [..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |