abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35454907
Beste mensen,

Ik ben voor school op zoek naar statistieken waarop te zien is waar mensen hun concert informatie vandaan. Of anders gewoon in het algemeen waar mensen hun informatie vandaan halen.
Weet er iemand zo waar ik dat kan vinden, Google wil me hier niet echt lekker bij helpen.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_35454982
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen,

Ik ben voor school op zoek naar statistieken waarop te zien is waar mensen hun concert informatie vandaan. Of anders gewoon in het algemeen waar mensen hun informatie vandaan halen.
Weet er iemand zo waar ik dat kan vinden, Google wil me hier niet echt lekker bij helpen.
Zo, da's ook weer beantwoord. Neeeext
"I know," said Jane. "It's the most charming thing about humans. You are all so sure that the lesser animals are bleeding with envy because they didn't have the good fortune to be born homo sapiens."
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 20:03:53 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35455265
Sites van bands die de mensen interesseren, concert agenda's, tv,

Beeeeetje creativiteit gebruiken hoor
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35455404
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:54 schreef KwisatzHaderach het volgende:

[..]

Zo, da's ook weer beantwoord. Neeeext
Als het zo makkelijk was had ik dit topic niet hoeven openen.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_35455458
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Renesite het volgende:
Sites van bands die de mensen interesseren, concert agenda's, tv,

Beeeeetje creativiteit gebruiken hoor
Het gaat er eigenlijk om dat ik kan verwijzen naar een bron waar bijvoorbeeld staat dat 72% van de mensen hun info van internet halen, 10% uit de krant etc..
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:10:02 #6
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_35455480
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef King_of_Kool het volgende:
[..] Ik ben voor school op zoek naar statistieken waarop te zien is waar mensen hun concert informatie vandaan. Of anders gewoon in het algemeen waar mensen hun informatie vandaan halen. [..]
Beetje erg algemene vraagstelling, vind je niet?

Maar bel anders gewoon b.v. met Mojo Concerts en het Amsterdams Uitburo.
iedereen is uniek behalve ik
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:14:53 #7
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35455634
Ga een onderzoekje houden op Pinkpop ofzo, zou ik zeggen.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_35455719
Jezus, bestaan daar helemaal geen statistieken van.. Alles wordt toch onderzocht tegenwoordig. Dan moet dit toch ook wel ergens staan.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:20:34 #9
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_35455836
Tuurlijk zijn er statistieken van. Maar als je er met een paar slimme Google-query's niet uitkomt, dan zou je dus aan het bellen kunnen slaan, zoals ik al suggereerde.

Of je moet heel veel mazzel hebben en hier iemand treffen die die staistieken kent. Maar daarvoor heb je nou niet echt een goeie topictitel ingevoerd. En wellicht ook niet het juiste subforum gekozen.
iedereen is uniek behalve ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')