Even aangeven, ze bellen namelijk van te voren voor je de mail krijgt om aan het onderzoek te beginnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef AnnekeM het volgende:
Ik kom nu net thuis en zie een pakketje van Buzzer liggen. "tsjee, wat is dat"Blijkt de Buzzkit te zijn voor de SNS hypotheken @ Live@dvies. Zit er een aantal boekjes + Headset in de doos. Ik
wat gaan we hier beleven? Ik dacht dat het om een chatsessie ging en niet dat het live talk zou zijn. Nu zit ik dus met een Headset waar ik niets mee kan (ben nl. slechthorend). Nu blijkt uit de gegevens dat alle 500 buzzers mee "moeten" doen, anders zal dit ten koste gaan van je buzzstatus.
Wat moet ik nu doen?
Ik baal er wel van dat ik er niet aan mee kan doen. Heb overigens ook heel weinig verstand van hypotheken.
Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijdquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Furia het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze mij gisteren gebeld, maar toen was ik denk net weg... maar hoe ging het?????
en over n ander onderwerp: is het bij jullie ook zo lang geleden dat er weer NiPoints bij zijn geschreven? Bij mij sinds half februari al niet meer, terwijl ik in en voor die tijd ook nog een hoop enquetes heb gedaan...
Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik verbind. Zeg dat ik 14 ben zegt ie "O, dan val je niet echt in de doelgroep". Beetje raar van Buzzer dat ze niet filteren op leeftijd. Maar hij heeft me wel alles uitgelegd, want ik ben wel geïnteresseerd in economische dingen
.
Net de eerste keer InVotes uit laten betalen. Gaat heel makkelijk, je krijg meteen een code.
Jupquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Maar hij telt nu wel gewoon mee voor jou bij buzzer he?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net een NIPO over Vicks red energy. 5 vragen, 1,5 minuut. Toch mooi 9 punten. Zijn er toch meer dan de minimale 7
Die had ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:37 schreef Blueman het volgende:
[..]precies..
Een simpeler onderzoek kan bijna niet!
Ohh en net nadat ik op invoeren klikte kwam er een mail van opinionbar binnen met een onderzoek over: Het wordt weer zomer! en dat voor 100 punten!
Damn... gaat denk ik over schepijs van een bepaald merk.
Nu heb ik maar 10 punten.
donequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef -Irisje- het volgende:
Ik wil graag aangemeld worden, iemand die zin heeft om me daarbij te helpen??
irisdejong8@hotmail.com
slimquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:14 schreef AnnekeM het volgende:
Nieuwe leden onder ons, die nog niet lid zijn van GFK Intomart, kunnen zich HIER aanmelden
Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?quote:Op zondag 2 april 2006 10:28 schreef Furia het volgende:
Ik moet nog een heeeeeeel groot eind, maar heb net bedacht dat ik met al die bonnen maar ga sparen voor een mooi navigatiesysteem voor in de auto:D Jammer dat je Irischeques en Bol bonnen niet in dezelfde winkel uit kunt geven
Iemand nog speciaal ervaring met bepaalde systemen? (ja offtopic, maar was gewoon benieuwd)
Ik gok zo'n anderhalve maand/twee maanden en ik zit nu op 1,97quote:Op zondag 2 april 2006 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou, hoe lang doe je al mee aan dat bij 2 euro uitbetalen en hoeveel heb je al?
Je zult wel mail hebben nu!quote:Op zondag 2 april 2006 10:43 schreef mnie het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn mij aan te melden bi Nipo?
Email: mnie23@zonnet.nl
Naam: mnie of mnie23
Ik wil ook zo graag!
Alvast heel veel bedankjes,
Sandra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |