wat geeft jou het idee dat jij wel respect verdient dan? Trots?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft. Je kunt natuurlijk ook achterover gaan leunen en als een goeie dhimmi "respect tonen" voor volk dat dat respect helemaal niet verdient, net zolang tot uiteindelijk ook jij eraan moet geloven.
Wat voor een "achterlijk" vertekend beeld heb jij van de Moslims in Nederland? Ik begin echt te geloven dat jij onder elke jurk een bommenriem ziet en onder elk leren jackie met te grote bontkraag een losgeslagen topcrimineel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft. Je kunt natuurlijk ook achterover gaan leunen en als een goeie dhimmi "respect tonen" voor volk dat dat respect helemaal niet verdient, net zolang tot uiteindelijk ook jij eraan moet geloven.
Waarom zo'n haat tegen moslims? Waarom verdienen zij geen respect? Hoe identificeer je "zij"?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hey wacht even. Respect moet wel van twee kanten komen. Zo te zien toon jij ook geen respect, dus waarom zouden zij het wel moeten doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg respect voor die ander getoond, maar het bleek niet van 2 kanten te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Hey wacht even. Respect moet wel van twee kanten komen. Zo te zien toon jij ook geen respect, dus waarom zouden zij het wel moeten doen?
Wanneer heb jij voor het laatst zo'n huis van binnen gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
TS heb je trouwens nog een verklaring dat moslima`s op zijn zachtst gezegd de blijf van mijn lijf huizen overspoelen ?
ja topc even doorlezen had ik al beantwoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef GewoneMan het volgende:
TS heb je trouwens nog een verklaring dat moslima`s op zijn zachtst gezegd de blijf van mijn lijf huizen overspoelen ?
Goh ik herinner niet dat ik je niet respecteerdequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg respect voor die ander getoond, maar het bleek niet van 2 kanten te komen.
Goh, dan zul je wel een aparte manier van respect tonen hebben. Want ik ken werkelijk niemand, zonder duidelijke sociale stoornis, die niet gewoon respect terug krijgt van het over-over-over-overgrote deel van de huis-tuin-en-keukenmoslims op straat en de rest van het dagelijkse openbare leven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg respect voor die ander getoond, maar het bleek niet van 2 kanten te komen.
Wie zegt dat ik vind dat ik respect verdien dan? In jouw ogen zal dat in elk geval niet zo zijn, maar het gaat hier helemaal niet om mij. Het gaat hier eerder om mensen die het gevaar nog niet doorhebben, en zich keer op keer door zoetgevooisd gelul van de zogenaamd 'welwillende' moslim langzaam naar een point-of-no-return laten leiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat geeft jou het idee dat jij wel respect verdient dan? Trots?
Pfff, je zou m'n zuster niet eens de hand schudden. En dat durft nog over 'respect'' te praten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goh ik herinner niet dat ik je niet respecteerde
Dit klinkt toch wel behoorlijk paranoide.. Waarom zie je in iedere moslim een vijand?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vind dat ik respect verdien dan? In jouw ogen zal dat in elk geval niet zo zijn, maar het gaat hier helemaal niet om mij. Het gaat hier eerder om mensen die het gevaar nog niet doorhebben, en zich keer op keer door zoetgevooisd gelul van de zogenaamd 'welwillende' moslim langzaam naar een point-of-no-return laten leiden.
Als je zelf niet gerespecteerd wilt worden, tsjaaahquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vind dat ik respect verdien dan? In jouw ogen zal dat in elk geval niet zo zijn, maar het gaat hier helemaal niet om mij. Het gaat hier eerder om mensen die het gevaar nog niet doorhebben, en zich keer op keer door zoetgevooisd gelul van de zogenaamd 'welwillende' moslim langzaam naar een point-of-no-return laten leiden.
respect komt niet uit lichamelijk contact. In Japan is er zelfs geen sprake van lichamelijk contact in een zakelijk gesprek, dat is ook niet respectloos. Dat is gewoon hun manier van omgang.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pfff, je zou m'n zuster niet eens de hand schudden. En dat durft nog over 'respect'' te praten.
pa·ra·noia1 (de ~ (v.))quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele boodschap aan dit soort geklets. Ga dat anders hier maar ff posten ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
pa·ra·noia1 (de ~ (v.))
1 achtervolgingswaanzin
pa·ra·noia2 (bn.)
1 [inf.] paranoïde
En dat bedoel ik zowel grappig als serieus.
Jongen, als jij achter elke boom en/of lanternpaal een zelfmoordterrorist en/of één van Ali Baba's veertig kutmarokkaantjes ziet dan is dat heel erg ongezond. Echt waar, jij bent niet die ene visionair terwijl de rest van de wereld compleet achterlijk en blind is. Echt niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele boodschap aan dit soort geklets. Ga dat anders hier maar ff posten ofzo.
Hier in Nederland wel, dwz er is bepaald lichamelijk contact dat zeer sterk met het tonen van respect geassocieerd wordt. Pas je daar maar gewoon aan aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
respect komt niet uit lichamelijk contact.
Dat zal allemaal best (ik heb andere ervaringen met Japan, met neemt het inmiddels niet meer zo nauw met al die eeuwenoude tradities), maar Japanners in Nederland geven gewoon netjes een hand.quote:In Japan is er zelfs geen sprake van lichamelijk contact in een zakelijk gesprek, dat is ook niet respectloos. Dat is gewoon hun manier van omgang.
quote:"de Fuqaha - de legalisten - definiëren dit contract als Aqdu Istimtaa' - een overeenkomst die alle partijen toelaat genoegen te hebben in deze intieme relatie. Het is geen overeenkomst van dienstbaarheid (servitude) of iets van die aard. Dus wanneer het op de wettelijkheid aankomt, en iedereen zegt "waar zijn mijn rechten", dan ontheft dit contract de vrouw van het poetsen of dergelijke zaken. In de woorden van Ibn Hazm, een van de grotere literalistische geleerden, is het de plicht van de echtgenoot het eten bereid naar zijn vrouw te brengen. En de Fuqaha zeggen over het algemeen dat wanneer een vrouw behoort tot diegenen die gewoon zijn bediend te worden - de "upper class" - dan is het de plicht van de man om haar een huisbediende te geven om voor hem te zorgen. Hoewel er wordt gezegd dat goede manieren vragen dat de vrouw zorgt voor wat in het huis is, en dat de man zorgt voor wat daarbuiten is, toch is het zo dat normale wellevendheid dicteert dat de echtgenoot zijn vrouw een handje toesteekt".
'De rest van de wereld'? In een paar jaar is er veel veranderd. Jij bent hier juist degene met een sterk afwijkende mening.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jongen, als jij achter elke boom en/of lanternpaal een zelfmoordterrorist en/of één van Ali Baba's veertig kutmarokkaantjes ziet dan is dat heel erg ongezond. Echt waar, jij bent niet die ene visionair terwijl de rest van de wereld compleet achterlijk en blind is. Echt niet.
Nergens geld er een verplichting in NLs strafrecht dat je perse lichamelijk contact moet hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hier in Nederland wel, dwz er is bepaald lichamelijk contact dat zeer sterk met het tonen van respect geassocieerd wordt. Pas je daar maar gewoon aan aan.
Nou ik heb stage gelopen bij een japans vertaalbureau, daar was een hand geven uit den boze je moest ze in de ogen kijken bij een gesprek en als je uitgepraat was moest je knikken. Vond ik helemaal niet respectloos. integendeel heel apart en wel mooiquote:Dat zal allemaal best (ik heb andere ervaringen met Japan, met neemt het inmiddels niet meer zo nauw met al die eeuwenoude tradities), maar Japanners in Nederland geven gewoon netjes een hand.
Idd moslims worden overal geslachtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'De rest van de wereld'? In een paar jaar is er veel veranderd. Jij bent hier juist degene met een sterk afwijkende mening.
En al die veranderingen zijn veroorzaakt door een complot van alle moslims tegen de niet-moslims.. ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
'De rest van de wereld'? In een paar jaar is er veel veranderd. Jij bent hier juist degene met een sterk afwijkende mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |