abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35498893
ff snel een TVP
ik ben niet veel on-line de laatste tijd namelijk
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:34:21 #52
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_35499334
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:52 schreef Cynix ® het volgende:
Ik geloof zeker dat het indrukwekkende ervaring is om een paar maanden in zo'n land te zitten, maar tóch vraag ik me ook wel weer af wat een "westerling" er nou eigenlijk te zoeken heeft: Alleen maar armoede, ouwe troep, criminaliteit en overbevolking.

Het klinkt misschien een beetje cynisch, maar je zou eigenlijk ook kunnen rondschuimen in onze eigen volksbuurten en achterstandswijken om dat te zien...
Evaring opdoen?
Heb altijd geroepen - en daar blijf ik bij - dat ik tot mijn veertigste zoveel mogelijk wil verkennen; daarna beslis ik waar ik een huisje-boompje-beestje wil hebben.

Niet te begrijpen voor sommigen die al blij zijn met een job in Nederland, daar pas ik voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 26 februari 2006 @ 01:35:59 #53
15080 static
pi_35499375
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dan laat je toch je achtergebleven familie of vrienden in Nederland even het e.a opsturen?
[afbeelding]
Zoveel kost dat niet meer tegenwoordig.
Hoeveel het kost boeit me voor 0,0.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 26 februari 2006 @ 01:37:36 #54
15080 static
pi_35499410
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:43 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Dus je kunt niet bewijzen, huichelaar.
Vraag één van de A/FA's naar mijn IP adres.
Voor de rest heb ik totaal geen verantwoording aan je af te leggen.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:39:53 #55
15080 static
pi_35499463
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:15 schreef laffer het volgende:
ff snel een TVP
ik ben niet veel on-line de laatste tijd namelijk
Ja, ik mis je.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:40:51 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35499485
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:37 schreef static het volgende:

[..]

Vraag één van de A/FA's naar mijn IP adres.
Voor de rest heb ik totaal geen verantwoording aan je af te leggen.
Ga er 's niet op in man.

Dat soort pipo's doen het er om.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:42:56 #57
15080 static
pi_35499533
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Ga er 's niet op in man.

Dat soort pipo's doen het er om.
`

Ja, je hebt gelijk.
pi_35503799
ben je al wezen eten bij Saipan of Marco Polo?
Stop rockin' the boat.
pi_35504433
quote:
Op zondag 26 februari 2006 01:35 schreef static het volgende:

[..]

Hoeveel het kost boeit me voor 0,0.
Op laten sturen dan, heb je weer een voorraad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 februari 2006 @ 16:24:57 #60
15080 static
pi_35513925
Was vannacht naar de Ynot gegaan en heb me tegoed gedaan aan teveel alcohol.

Leuke tent, alleen jammer dat je struikelt over de twintigjarige hoertjes die je meteen van alle kanten betasten. Gelukkig was ik met een chauffeur waar ik ondertussen bevriend mee ben geworden; een imposante reus van twee meter lang en breed die op 'subtiele' wijze liet weten dat ik daar niet van gediend was.
We zijn maar naar de VIP gegaan waar een modeshow werd gehouden op zijn Nigeriaans, erg lachwekkend en amateuristisch.
Qua prijs is het wat dat betreft net Europa, een fles champagne kost net zoveel - zo niet meer- ; N10.000.

Buiten was het helemaal erg; we moesten een meter of dertig naar de auto lopen en de hoertjes, zwervers, straatverkopers en ander vaag volk zwermt meteen om je heen als een vlieg bij een stukje vlees.

En ja, ik heb een kater en ben vanmiddag bij het zwembad in slaap gevallen dus ik ben me een partij verbrand dat wil je niet weten; ik ben nog roder dan een volrijpe tomaat.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 19:12:07 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_35518901
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef static het volgende:
What's new?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 19:12:54 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_35518923
quote:
Leuke tent, alleen jammer dat je struikelt over de twintigjarige hoertjes die je meteen van alle kanten betasten. Gelukkig was ik met een chauffeur waar ik ondertussen bevriend mee ben geworden; een imposante reus van twee meter lang en breed die op 'subtiele' wijze liet weten dat ik daar niet van gediend was.
Tsja, jammer dat ze nogal eens aids hebben.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_35531066
quote:

We zijn maar naar de VIP gegaan waar een modeshow werd gehouden op zijn Nigeriaans, erg lachwekkend en amateuristisch.
Qua prijs is het wat dat betreft net Europa, een fles champagne kost net zoveel - zo niet meer- ; N10.000.

Buiten was het helemaal erg; we moesten een meter of dertig naar de auto lopen en de hoertjes, zwervers, straatverkopers en ander vaag volk zwermt meteen om je heen als een vlieg bij een stukje vlees.

En ja, ik heb een kater en ben vanmiddag bij het zwembad in slaap gevallen dus ik ben me een partij verbrand dat wil je niet weten; ik ben nog roder dan een volrijpe tomaat.
Hee gast, how fa?

Whehe! Ik ben ook één keer wezen zuipen in een bar daar. Hele tijd aan het bier gezeten, toch maar wel aan de Heineken om koppijn te voorkomen
Het grappige van die sletjes is dat ze voor bestellen als je nog halfvol bent. En ook voor het gemak maar voor zichzelf... Daarnaast gaan ze het liefst met je mee om te pissen, raar genoeg
Maar al met al was het gezellig genoeg, alleen had ik met m'n zatte harses niet m'n emailadres moeten achterlaten. Hoewel Nigeriaanse spam best grappig is op zich. Een bericht zonder attachment met alleen het woord 'ouaranga' er drie keer in, dat kan echt een stuk erger
  maandag 27 februari 2006 @ 03:23:49 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35533268
quote:

en hoe voel dat nou? niet geneukt en wel een klap armer?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 27 februari 2006 @ 08:36:14 #65
15080 static
pi_35534115
Heb geen in in Aids of andere ziektes, buiten dat val ik absoluut níet of Nigeriaanse vouwen, dus sappige vrijpartijen zullen niet voorkomen.
  maandag 27 februari 2006 @ 08:41:34 #66
15080 static
pi_35534156
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:30 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hee gast, how fa?

Whehe! Ik ben ook één keer wezen zuipen in een bar daar. Hele tijd aan het bier gezeten, toch maar wel aan de Heineken om koppijn te voorkomen
Het grappige van die sletjes is dat ze voor bestellen als je nog halfvol bent. En ook voor het gemak maar voor zichzelf... Daarnaast gaan ze het liefst met je mee om te pissen, raar genoeg
Maar al met al was het gezellig genoeg, alleen had ik met m'n zatte harses niet m'n emailadres moeten achterlaten. Hoewel Nigeriaanse spam best grappig is op zich. Een bericht zonder attachment met alleen het woord 'ouaranga' er drie keer in, dat kan echt een stuk erger
Ik was nog geen minuut binnen, stond aan de bar om wat te bestellen (idd Heineken) en ze betasten je al aan alle kanten, daar moet ik dus echt niets van hebben.
Wel leuke openingszinnen: 'ik zag je binnenkomen en God liet me weten kennis met je te moeten maken'. Jaja. Dan ben je sowieso al aan het verkeerde adres bij mij.
pi_35534204
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:41 schreef static het volgende:

[..]

Ik was nog geen minuut binnen, stond aan de bar om wat te bestellen (idd Heineken) en ze betasten je al aan alle kanten, daar moet ik dus echt niets van hebben.
Wel leuke openingszinnen: 'ik zag je binnenkomen en God liet me weten kennis met je te moeten maken'. Jaja. Dan ben je sowieso al aan het verkeerde adres bij mij.
Onze Lieve Heer heeft er wel kijk op
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_35534225
quote:
Dan antwoord je: "Ja, want Hij je wil straffen voor al je zonden."
pi_35534322
quote:

[..]

ze staan soms gewoon letterlijk in de rij om een praatje met je te maken. En de openingszinnen zijn inderdaad erg leuk. Ze hebben wel allemaal zeer rauwe handen en volgens hun zeggen al erg veel gereisd.
Stop rockin' the boat.
pi_35534547
quote:

[..]

Ah, nee, dan waren ze in Port Harcourt toch iets minder religieus ingesteld
Handtastelijk zijn ze inderdaad wel, maar ik was blij dat ze van m'n portemonnee afbleven eigenlijk

No ahalla!
  maandag 27 februari 2006 @ 09:56:35 #71
15080 static
pi_35535048
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:20 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, nee, dan waren ze in Port Harcourt toch iets minder religieus ingesteld
Handtastelijk zijn ze inderdaad wel, maar ik was blij dat ze van m'n portemonnee afbleven eigenlijk
Ze zijn hier verschrikkelijk religieus; in de auto's draaien ze cassettebandjes met preken erop, ze luisteren naar Gospel-muziek (niet die swingende, maar 'EO' stijl zeg maar, verkapt rock & roll) en menig persoon heeft minstens een bijbel op zijn bureau liggen of en boek van die strekking.

Tijdens mijn vlucht hiernaartoe zat er een vrouw naast me die de héle vlucht lang in de bijbel heeft gezelen, daar aantekeningen over maakte, etc.
Het enige wat ze zei toen we geland waren is 'Welcome in Nigeria'.

Heb me laten vertellen dat een kerkdienst hier op zondag minstens een uurtje of vier duurt.
quote:
Daar was ik dus ook bang voor, dus heb zo'n moneyclip gekocht en aan de binnenkant van mijn broek verborgen (zo'n broek met allemaal geheime vakjes en dingetjes voor geld, credit cards, etc.).
  maandag 27 februari 2006 @ 09:57:40 #72
15080 static
pi_35535076
quote:
Op maandag 27 februari 2006 08:59 schreef bassieVL het volgende:

[..]

ze staan soms gewoon letterlijk in de rij om een praatje met je te maken. En de openingszinnen zijn inderdaad erg leuk. Ze hebben wel allemaal zeer rauwe handen en volgens hun zeggen al erg veel gereisd.
Ja, met nummertjes en een klapstoeltje. En af en toe krijgen ze ruzie met elkaar (waar weer geen reet van te verstaan is ).
  maandag 27 februari 2006 @ 10:09:14 #73
15080 static
pi_35535271
Het zou overgens vreemd zijn indien de stroom niet minstens tienmaal per dag zou uitvallen.
pi_35537186
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:09 schreef static het volgende:
Het zou overgens vreemd zijn indien de stroom niet minstens tienmaal per dag zou uitvallen.
Hehe, klopt, maar dat is overal rond de evenaar zo volgens mij. Wel wat minder bij de landen waar enige ontwikkeling wel is, maar toch.
  maandag 27 februari 2006 @ 21:22:32 #75
15080 static
pi_35555989
En ik maar denken dat er één of andere kitscherige meubelwinkel naast het hotel staat, blijkt het een Italiaans restaurant te zijn waar het héél goed toeven is.

http://www.lagoslive.com/index.php?option=com_venues_db&id=15522&previtemid=1051&prevsubtype=

De foto's zijn erg vaag, btw.

En ze bezorgen ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')