abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35455637
Voer de volgende stappen eens uit:

1 - Sluit ALLE programma's die verbinding KUNNEN maken met internet, of beter gezegd, sluit gewoon alle programma's en vergeet daarbij die progjes naast je klok ook niet.
2 - Doe start -> Uitvoeren en tik in netstat -abvo > c:\netstat.txt
3 - Ga met de verkenner naar C:\ en daar staat nu een bestandje genaamd netstat. Open die met Kladblok.
4 - Kom met Internet Explorer terug naar dit topic en knip-plak de tekst vanuit kladblok. Gebruik bij voorkeur code-tags om het leesbaar te houden.
Don't hurry, be crappy!
pi_35457283
Punt 1 heb ik gedaan
Punt 2 ook
Maar als ik met de verkenner naar C:\ ga staat er geen bestandje
pi_35457470
Okay, splitsen we punt 2 even op...
2a - Start -> Uitvoeren -> CMD je krijgt dan een dosbox.
2b - Tik hier dan netstat -abvo > c:\netstat.txt in. (Plakken kan met rechter muisknop -> paste)
Don't hurry, be crappy!
pi_35465156
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:05 schreef RiDo78 het volgende:
Okay, splitsen we punt 2 even op...
2b - Tik hier dan netstat -abvo > c:\netstat.txt in. (Plakken kan met rechter muisknop -> paste)
waarschijnlijk staat gewoon de optie aan dat hij niet kan zien welke bestanden in "systeemmappen" staan (en dus op de c:\)
pi_35465282
Nee niet helemaal, ik heb het zelf getest en om een of andere reden werkte dat geintje bij mij ook niet vanaf het 'uitvoeren' schermpje. Wel vanuit de dosbox. Daarnaast wordt er standaard een linkje getoont waarmee je alsnog de inhoud zichtbaar kunt maken.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 08:48:37 #56
136610 vosje505
zeg maar vosje
pi_35469720
ff iets heel stoms....

maar kun je kijken welkmerk en type modem je hebt?

misschien dat jullie allemaal wel per draadje zijn aangesloten aan de modem maar als de modem wel een wireless verbinding zou kunnen maken is dat natuurlijk zo gedaan....
ondertiteling is te vinden op NOS teletekst pagina 888.
fouten zijn met opzet gemaakt ter uwer vermaak.
pi_35471597
Dan krijg ik dit
Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\K>netstat -abvo > c:\netstat.txt

Protocolstatistieken en de actieve TCP/IP-netwerkverbindingen weergeven.

NETSTAT [-a] [-e] [-n] [-o] [-s] [-p proto] [-r] [interval]

-a Geeft alle verbindingen en luisterende poorten weer.
-e Ethernet-statistieken weergeven. Dit kan worden
gecombineerd worden met de optie -s.
-n Geeft adressen en poortnummers als getallen weer.
-o Geeft de proces-id weer die bij elke verbinding hoort.
-p proto Geeft de verbindingen voor het protocol weer. proto
kan staan voor: TCP, UDP, TCPv6 of UDPv6. Als deze optie wordt
gebruikt met de optie -s om de statistieken per protocol
weer te geven, kan proto staan voor:
IP, IPv6, ICMP, ICMPv6, TCP, TCPv6, UDP of UDPv6.
-r Geeft de routeringstabel weer.
-s Geeft statistieken per protocol weer. Standaard
worden de statistieken weergegeven voor IP, IPv6, ICMP,
ICMPv6, TCP, TCPv6, UDP en UDPv6; de optie -p kan worden
gebruikt om een specifiek protocol op te geven.
interval Geeft de geselecteerde gegevens om de x aantal
seconden weer (x is de intervalwaarde). Druk op
CTRL+C om te stoppen met het weergeven van de
gegevens. Als u geen intervalwaarde opgeeft, worden
de gegevens over de actieve configuratie één keer
weergeven.

C:\Documents and Settings\K>
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:33:37 #58
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35471679
2b - Tik hier dan netstat -a > c:\netstat.txt in. (Plakken kan met rechter muisknop -> paste)
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35472593
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
2b - Tik hier dan netstat -a > c:\netstat.txt in. (Plakken kan met rechter muisknop -> paste)
Als ik dat intik gebeurt er helemaal niets, als ik netstat -abvo > c:\netstat.txt typ krijg ik de tekst die hierboven staat
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:39:05 #60
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35473240
wat daar boven eigenlijk staat is dat je de verkeerde parameters hebt meegegeven... en de -a is de belangrijkste
stay frosty
pi_35474334
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat daar boven eigenlijk staat is dat je de verkeerde parameters hebt meegegeven... en de -a is de belangrijkste
Ik snap er niets van maar ben ook niet erg handig met computers.Ik ben nu aan het zoeken of het een virus kan zijn omdat ik ook regelmatig e-maisl krijg die niet voor me bestemd zijn. Als ik online ben valt de verbinding soms weg en moet ik de computer opnieuw opstarten. Mijn virusscanner update ik altijd en met een online scanner ook niets gevonden. Ik begin alleen te twijfelen of dat berichten geschreven met mijn ip adres ook gebeurt als er geen computer van ons online is omdat mijn kinderen regelmatig lang downloaden.
Ik heb ze daar even een verbod voor gegeven en iedereen moet het tijdstip dat er een computer aanstaat opschrijven. Zo kom ik er in iedergeval achter of het ook gebeurt als de computer niet aan staat.
pi_35474379
Gek dat die b en v niet geslikt worden. Nou jah, laten we het maar op een andere windows versie houden.

Maar nu is de situatie een klein beetje anders omdat er al een bestandje bestaat met die naam. Sluit dus kladblok en verwijder c:\netstat.txt. Voer daarna de procedure uit maar dan met de opdracht van BarraCupraCuda. Dus netstat -a ipv. netstat-abvo. Zoals hij ook al zegt, de -a is het belangrijkste. Naderhand moet het netstat.txt bestandje weer aangemaakt zijn.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:24:13 #63
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35474383
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:22 schreef kierana het volgende:

[..]

Ik snap er niets van maar ben ook niet erg handig met computers.Ik ben nu aan het zoeken of het een virus kan zijn omdat ik ook regelmatig e-maisl krijg die niet voor me bestemd zijn. Als ik online ben valt de verbinding soms weg en moet ik de computer opnieuw opstarten. Mijn virusscanner update ik altijd en met een online scanner ook niets gevonden. Ik begin alleen te twijfelen of dat het ook gebeurt als er geen computer van ons online is omdat mijn kinderen regelmatig lang downloaden.
Ik heb ze daar even een verbod voor gegeven en iedereen moet het tijdstip dat er een computer aanstaat opschrijven. Zo kom ik er in iedergeval achter of het ook gebeurt als de computer niet aan staat.
ik zou als ik jou was ook ff hitman pro draaien www.hitmanpro.nl
heel makkelijk programmatje die automatisch een aantal anti spyware programmatjes download en ze automatisch installeerd en draait.
stay frosty
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:25:34 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35474423
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:24 schreef RiDo78 het volgende:
Gek dat die b en v niet geslikt worden. Nou jah, laten we het maar op een andere windows versie houden.

Maar nu is de situatie een klein beetje anders omdat er al een bestandje bestaat met die naam. Sluit dus kladblok en verwijder c:\netstat.txt. Voer daarna de procedure uit maar dan met de opdracht van BarraCupraCuda. Dus netstat -a ipv. netstat-abvo. Zoals hij ook al zegt, de -a is het belangrijkste. Naderhand moet het netstat.txt bestandje weer aangemaakt zijn.
misschien heeft het te maken met verschillende taal instellingen. of idd andere dos promt
stay frosty
pi_35474518
quote:

Ik ga straks proberen of het lukt maar het is hier volop carnaval en we gaan nu de optocht kijken
Ik wil jou en andere mensen die mee denken bedanken voor al de hulp
pi_35474569
Het zal idd wel aan de taal liggen, want ik heb op mijn laptop ook XP 5.1.2600, maar dan in het engels.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:32:26 #67
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35474627
Praat eens met je kinderen
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:57:02 #68
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_35475328
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
Praat eens met je kinderen
Ik dacht ook "hey, kinderen"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_35484817
quote:

Heb het verwijderd en alles opnieuw gedaan maar het enigste wat er staat is :
C:\Documents and Settings\K>
Als ik netstat -a > c:\netstat.txt typ krijg ik eronder weer: C:\Documents and Settings\K>
hitmanpro.nl heb ik al , We zijn nu ook bezig met de computer van de kinderen
Maar sommige berichten die geplaats zijn met mijn ip, kunnen hun niet geweest zijn omdat ze toen niet thuis waren. Stel dat we een virus vinden wat haast niet onmogelijk is omdat de virusscanner altijd update is kan iemand vandaar uit dan mijn ip adres gebruiken? Het is zo erg vervelend om steeds uit te moeten leggen dat ik het niet was en dat je dan maar amper word gelooft.

[ Bericht 20% gewijzigd door kierana op 25-02-2006 19:12:10 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:04:42 #70
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35484930
en ga nu eens naar Deze computer, dan naar de C schijf... als het goed is staat daar dan een bestandje Netstat.txt
stay frosty
pi_35485288
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ga nu eens naar Deze computer, dan naar de C schijf... als het goed is staat daar dan een bestandje Netstat.txt
Nee dan staat er niets als ik op c klik staat er: Deze bestanden zijn verborgen
In deze map bevinden zich bestanden die enz enz
pi_35545592
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:15 schreef kierana het volgende:

[..]

Nee dan staat er niets als ik op c klik staat er: Deze bestanden zijn verborgen
In deze map bevinden zich bestanden die enz enz
Als je ze niet ziet kun je als het goed is op

"Klik hier om de bestanden toch te laten zien" oid klikken, dan kun je zien wat er allemaal op staat. Dat jij het niet kunt zien wil niet zeggen dat de bestanden er niet zijn.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')