Altijd goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef xrrwr het volgende:
Zo, even over paris hilton gezeken op m'n LJ, lucht op.
Ik hou van risico's. Dat weet je toch.quote:
Ga je mee bungeejumpen zonder touw? St. doet ook mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van risico's. Dat weet je toch..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ga je mee bungeejumpen zonder touw? St. doet ook mee.
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef xrrwr het volgende:
Weet je wat pas risico is?
Een lokale discotheek binnenlopen, een willekeurige breezer neuken en dan de volgende dag bij haar ouderlijk huis aanbellen en vragen aan d'r vader: "Uw dochter neukt ok, hier heeft u een slet-ok sticker."
Goed plan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.
Inderdaad. Ga dan bungeejumpen met een staalkabel.quote:
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of met een Feyenoord vlag door Amsterdam gaan lopen.
Ik las "startkabel".quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga dan bungeejumpen met een staalkabel.
Dan ben je toch een trotse vader. Het zou erger zijn als je zou zeggen dat ze de slet-ok sticker niet krijgt omdat ze niet kan neuken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:15 schreef xrrwr het volgende:
Weet je wat pas risico is?
Een lokale discotheek binnenlopen, een willekeurige breezer neuken en dan de volgende dag bij haar ouderlijk huis aanbellen en vragen aan d'r vader: "Uw dochter neukt ok, hier heeft u een slet-ok sticker."
Nou ligt NAC natuurlijk iets anders dan Feyenoord, daar in 020.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend he.
Shocking.quote:
Naja, ik denk dat NAC en Ajax toch wel anders is dan Feyenoord en Ajax.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben eens daags na Ajax - NAC (1-3) met een NAC-sjaal naar school gegaan in Amsterdam. Heb ook nog een biertje gedronken in de stad. Mwoa. Het wordt behoorlijk overtrokken hoor, hele kleine kans dat je wat gebeurd. Maar het is zo onnodig provocerend he.
Chowi!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
En Jéé.
En andersom ook. Maar op het moment is het msischien gevaarlijker om met een ADO sjaal door Amsterdam te lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou ligt NAC natuurlijk iets anders dan Feyenoord, daar in 020.
Voetbal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef xrrwr het volgende:
Gaan we het weer over dat godverdomde hoerenvoetbal hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |