stuur er een paar huis- tuin- en keukenterroristen op af, van die lui met semtex riepjes enzo, wel zelf op het moment supreme niet aanwezig natuurlijk, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Computerleek het volgende:
Ik heb een maand geleden nieuwe buren gekregen. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar het is pet- en oorbeltuig! De politie is al meerdere keren bij ze op bezoek geweest. Ze veroorzaken geluidsoverlast, blowen dat het een lieve lust is, zijn crimineel en het is net een duiventil. De hele dag loopt ander petvolk in en uit. Ze werken niet, communiceren door te schreeuwen, zijn agressief en als ze buiten zijn, kijken ze voortdurend zenuwachtig om zich heen. Ze hangen ook buiten op straat (het enige moment dat ik rust heb). De hele buurt baalt er van als een stekker.
Waarom moet pet- en oorbelvolk altijd overlast veroorzaken? Het is gewoon terreur.
probleem wijken deel 2quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Vector_SLD het volgende:
De nieuwe Kees
quote:
Wel opvallen dat je het vraagt: ze hebben inderdaad een sloerie dochter van ±14 jaar. Loopt al met een tasje om de schouder en sexy kleding buiten rond. (Uiteraard blowt ze ook; zo ouders zo dochter.)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef Basp1 het volgende:
Hebben ze ook niet een lekker sloerie dochter?
Utrecht (Leidsche Rijn). Ik wil weg uit deze hel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Steve-O5 het volgende:
Waar woon je als ik vragen mag ?
Zonnedaelquote:
Zo erg is dat toch niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Utrecht (Leidsche Rijn). Ik wil weg uit deze hel.
met zulke buren blijkbaar wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:28 schreef Steve-O5 het volgende:
Zo erg is dat toch niet ?
waar wacht je op? nueck haarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Wel opvallen dat je het vraagt: ze hebben inderdaad een sloerie dochter van ±14 jaar. Loopt al met een tasje om de schouder en sexy kleding buiten rond. (Uiteraard blowt ze ook; zo ouders zo dochter.)
Zou ik ook niet doen, gewoon meteen politie + ME erbij halenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vet whehe
Vet genaaid als je daar naast woont whehe, uiteraard heb jij nog nooit een opmerking durven maken over het gedrag van de buren
Serieusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:02 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, gewoon meteen politie + ME erbij halen
Dan weet je wat je te doen staat. Sterke wiet halen, haar out laten gaan en dan je ding doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Wel opvallen dat je het vraagt: ze hebben inderdaad een sloerie dochter van ±14 jaar. Loopt al met een tasje om de schouder en sexy kleding buiten rond. (Uiteraard blowt ze ook; zo ouders zo dochter.)
en vooral een topic openenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:02 schreef JosvG het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, gewoon meteen politie + ME erbij halen
ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef TeChNo2 het volgende:
sjee dus met pet en oorbel ben je tegnwoordig tuig ? tsss
Jij bent de nieuwe buurman van de TS hè! Laat dat joch met rust joh.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef TeChNo2 het volgende:
0-9: belachelijk want een petje staat juist goed in combinatie met een oorringetje...en muziek is toch gewoon gezellie
En dan EA de schuld geven want die brengen immers black uit hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef speedfreakssj het volgende:
gewoon afknallen al die mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |