stuur er een paar huis- tuin- en keukenterroristen op af, van die lui met semtex riepjes enzo, wel zelf op het moment supreme niet aanwezig natuurlijk, succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef Computerleek het volgende:
Ik heb een maand geleden nieuwe buren gekregen. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar het is pet- en oorbeltuig! De politie is al meerdere keren bij ze op bezoek geweest. Ze veroorzaken geluidsoverlast, blowen dat het een lieve lust is, zijn crimineel en het is net een duiventil. De hele dag loopt ander petvolk in en uit. Ze werken niet, communiceren door te schreeuwen, zijn agressief en als ze buiten zijn, kijken ze voortdurend zenuwachtig om zich heen. Ze hangen ook buiten op straat (het enige moment dat ik rust heb). De hele buurt baalt er van als een stekker.
Waarom moet pet- en oorbelvolk altijd overlast veroorzaken? Het is gewoon terreur.
probleem wijken deel 2quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:00 schreef Vector_SLD het volgende:
De nieuwe Kees
quote:
Wel opvallen dat je het vraagt: ze hebben inderdaad een sloerie dochter van ±14 jaar. Loopt al met een tasje om de schouder en sexy kleding buiten rond. (Uiteraard blowt ze ook; zo ouders zo dochter.)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:11 schreef Basp1 het volgende:
Hebben ze ook niet een lekker sloerie dochter?
Utrecht (Leidsche Rijn). Ik wil weg uit deze hel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef Steve-O5 het volgende:
Waar woon je als ik vragen mag ?
Zonnedaelquote:
Zo erg is dat toch niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef Computerleek het volgende:
[..]
Utrecht (Leidsche Rijn). Ik wil weg uit deze hel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |