en dicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
ik heb nog een paar potten Hamerite.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik wilde even weten hoe het is om blauw te zijn.![]()
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar potten Hamerite.![]()
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
overgehouden uit de tijd dat jij 24x voor smurfenblauw ging?
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee, overgehouden van toen die ene keer toen ik m'n villa ging schilderen
weet je wat dat is? villa?![]()
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:51 schreef Erik het volgende:
Zowel [Gez] Wireless router of access point als [TK] Orange beach cruiser mogen dicht
hah je weet het; jij stijgt in m'n achting.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee geen idee, maar het zal waarschijnlijk niet die bruine schoenendoos zijn waar jij je bedje in hebt staan.![]()
Nope, mag nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
Mag je een luchtdrukpistool op Fok! verkopen?
[TK] multi~!
Zo ja, dan open ik ook even een topic. Voor de goede orde: Deze wapens zijn legaal in Nederland, mits bezitter boven de 18 jaar!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, mag niet
Thnx voor je oplettendheid
's nachts in de kliko van de buren gooienquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef TeleluvR het volgende:
Jammer, marktplaats.nl knikkert dat soort dingen er ook af, terwijl andere advertenties met luchtdrukwapens blijven staan...![]()
Hoe moet ik nu in godsnaam dat ding kwijtraken...![]()
Dat levert niks op...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
's nachts in de kliko van de buren gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |