I agreequote:Op zondag 26 februari 2006 11:18 schreef Dizer het volgende:
Ik begin dit meer als gespam te zien dan wat hij zogenaamd mee bedoeld.. kan dit wel? En waarom moet ie zoveel verschillende topics openen
[TK] Diverse dvd's
[TK] diverse DVD'S
[TK] 28 top dvd's
[TK] DVD's
[TK] Een aantal DVD's
[TK] veel DVD's
[TK] 20 DVD's VOOR WEINIG!
[TK] 3 PSP Games + DVD's
[TK] DVD's
Donequote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Cordoba32 het volgende:
[TK] Honda CBR 600 F '89
kan dicht. Is verkocht
geef je e-mail maar. dan krijg je die code van me.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] Boek, Een praktische kijk op Marketing- en ........... <-- ik kom mijn eigen topic melden..
Doe deze maar dicht, dit is hetzelfde als een activeringscode aanvragen voor software oid. (werd er op gewezen door Listo).
Al blijft het jammer dat ik voor 1 simpel model dat hele boek moet kopen!
Het eerdere topic (waarin ie ze wilde ruilen) is gesloten, omdat ie vandaag twee nieuwe sets heeft gekocht. Dus in plaats van ruilen, wil ie ze nu verkopen. Dus heeft mijn collega geopperd even een nieuw topic te openenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2x Logitech MX 5000 Bluetooth-desktops
mag ik nu ook weer computers gaan aanbieden of waar zit het subtiele verschil hier?
Mag je geen computers aanbieden dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] 2x Logitech MX 5000 Bluetooth-desktops
mag ik nu ook weer computers gaan aanbieden of waar zit het subtiele verschil hier?
Mag ie wel; in beperkte oplagequote:Op maandag 27 februari 2006 21:41 schreef schvvmert het volgende:
Mag je geen computers aanbieden dan?![]()
Dank u... helemaal triest als je zo reageert en niet eens een E-mailadres durft te geven...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
[TK] Gothic jurken / rokken
Zou een modje hier even willen ruimen?
Als de reacties zo blijven, dan mag er van mij een slotje op, ik kijk het nog wel even aan!
Ik heb mijn best gedaan... Stelletje kinders hier af en toe... Zijn het kapotstampen niet waard...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef ElisaB het volgende:
Beide topics een beetje opgeruimd
En Tele, ik heb bewondering voor je beheersing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |