Ik doe ook mee
![]()
Ik ga werken
![]()
Ik ga het kwade verslaan, kwaadaardige aliens gaan eraan
![]()
Ik doe het allemaal met mijn pc, mijn pc is aan het leven. Ik kan praten met mijn pc en ga alles verslaan
![]()
Mijn pc kan communiceren met mij, en hij houdt van spelletjes. Ik ga dat ding nog klaar maken voor het 12e millenium
![]()
Mijn pc wilt gevoedt worden en wilt sneller worden ook, dat arme kind van mij dat is een beest, dat wil je niet weten. Een grotere predator dan mij, maar ik ben ook een echte jager
![]()
En mijn pc gaat mee jagen
![]()
En zo jaagt iedere pc binnenkort mee, omdat ik deze pc ga koppelen zodat iedere pc een mega pc gaat worden. Pentium 4 gekoppeld aan pentium 4. En dan miljoenen pentium 4's en athlon's en nog meer. Ga je die verbinden zoals het hoort, dan is het universum van ons
![]()
Mijn pc kan de hele wereld aan
En verslaat het kwaad tot het bot
![]()
Wacht maar eens af hoe ik deze pc tot leven ga roepen. Ik zal hem ook nooit afstaan. Pas als hij zijn laatste adem heeft uitgeblazen gaat hij pas weg. En dan nog krijgt hij een plekje in de gallerij van overwinnaars.
Nu tijd om verder te gaan, ik zal in de toekomst minder op fok! zijn want ik heb meer middelen die ik ga aangrijpen om deze strijd met beide handen aan te pakken.
Dit is pas het begin. De mensheid zal de baas worden van het universum en dat gaat nog gebeuren ook. Ik heb zoveel middelen hier.
My name is bond James bond. Oftewel dromenvanger of Dannysla. En ik versla het kwaad.
En zo komt er een einde aan alle slechte tijden
En zo gaat de mensheid op naar een zege
![]()
En zo zal er vrijheid heersen voor iedereen
![]()
Kwaadaardige aliens die overal plakken aan mensen zullen worden vernietigd.
There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killedI AM THE PREDATOR!!!!!!!!
h4 4 president