Hier sluit ik me helemaal bij aan. Praxis mag dan iets duurder zijn, maar je hebt tenminste niet dit soort gezeik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:07 schreef Arid het volgende:
1 woord: PRAXIS
Dat maakt geen hol uit, Karwei = Gamma. D'r staat alleen een ander bordje boven.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was naar de Karwei gegaan
Je hebt nooit diploma's gehaald of wel ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef Camplo het volgende:
Punt dak = /\
draai het een kwartslag = / leg dat recht neer --> -
is toch vrij recht lijkt me?
Niet op het VMBO nee. Wel gymnasium. Erg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt nooit diploma's gehaald of wel ?
Een puntdak zal nooit rechthoekig wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:32 schreef Camplo het volgende:
Punt dak = /\
draai het een kwartslag = / leg dat recht neer --> -
is toch vrij recht lijkt me?
Ik ben in ieder geval blij dat je organisatiewetenschappen doet en geen civiele techniekquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:40 schreef Camplo het volgende:
[..]
Niet op het VMBO nee. Wel gymnasium. Erg?![]()
Vraag mij niet een plank te zagen![]()
![]()
Zaag hem in de punt door midden / | \quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:42 schreef JosvG het volgende:
[..]
Een puntdak zal nooit rechthoekig worden
Civiele Techniek = Wiskundequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat je organisatiewetenschappen doet en geen civiele techniek![]()
Kneus, waarom zou je een winkelhaak moeten lenen als die gamma-josti ook even de moeite kan nemen om recht te zagen? Daar betaal je tenslotte toch voor?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:34 schreef longinus het volgende:
En ze hebben bij de gamma geen winkelhaak die je even kan lenen ?
Wat is DAAR nu weer mis meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of dachten jullie dat ik me nu even een boom in het bos ga vellen, en daar met mijn figuurzaag een stuk van 7 bij 2 uit ga zagen ?
Dit ga je niet menenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zaag hem in de punt door midden / | \
En hij is recht. In mijn optiek.
2 rechte planken waar je een punt mee vormt, zijn ook nog altijd recht of ben ik nu zo scheel als Jort Kelder in een blik sardientjes???![]()
Je voelt je zelf zeker beter dan iemand die bij de gamma werkt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ikke vanmiddag speciaal vrij genomen omdat er nog een aantal dingen gehaald dienden te worden voor de verbouwing hier thuis, waaronder een stuk van 7 bij 2 meter hout.
Bij de Gamma op de houtafdeling aangekomen en een minuut of 5 verspilt te hebben van mijn kostbare tijd, omdat een of andere werkeloze wietplantenverbouwer domme vragen aan het stellen was aan die verkoper, was het eindelijk mijn beurt.
Het enige wat die onopgeleide josti hoefde te doen, was het CORRECT zagen van mijn stuk hout -> 7 bij 2.
Hier thuis aangekomen leg ik dat ding tegen een muur aan, wat blijkt: Heeft die achterlijke gladiool dat ding zo recht gezaagd als een puntdak![]()
![]()
![]()
Het enige wat die luiwammes had hoeven te doen was dat ding RECHT zagen, daar krijgt hij voor betaald.
Kan ik verdomme zo weer terug naar die pauperwinkel vol pauperpersoneel, terwijl dat kut stuk hout sowieso al slecht te vervoeren was.
Gamma
Dat die kneus achter de houtzagerij zich maar een hand erafzaagt![]()
Dus jij was die pauper-jostiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Je voelt je zelf zeker beter dan iemand die bij de gamma werkt?
Dan ben jij zelf de grootste pauper, ik ga liever met iemand om die bij de Gamma werkt, dan zo'n arrogant pokke ventje die denkt dat hij alles is,
Wiskunde is de shit vrindquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Civiele Techniek = Wiskunde
Wiskunde =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je een muur nodig hebt om te zien dat iets niet recht is, maar een puntdakformaat is, ben jíj de schele pauperjostiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier thuis aangekomen leg ik dat ding tegen een muur aan, wat blijkt: Heeft die achterlijke gladiool dat ding zo recht gezaagd als een puntdak![]()
![]()
![]()
Het enige wat die luiwammes had hoeven te doen was dat ding RECHT zagen, daar krijgt hij voor betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |