Ze is niet saai, zeker niet irritant, en zeker wel steengoed. En ik denk dat je je tv moet laten nakijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:11 schreef Syll het volgende:
Omdat ze saai en irritant is!
En zo goed is ze toch helemaal niet?:x
Elke keer als ze aan het zingen is denk ik dat er een kudde schapen is losgelaten daar bij Idols
Ik vind het vrij sneu dat jij dat hier toch even moet laten merkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:15 schreef Kluupkluup het volgende:
ik vind het sowieso vrij sneu dat mensen zich zo kunnen inleven in zo'n grote poppenkastvoorstelling
Wat jij zegt is een mening he... Weet je het verschil wel tussen een mening en een feit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:13 schreef Liene het volgende:
Nou dan moet je denk ik eens langs de oorarts ofzo! Als je haar niet vind kunnen zingen dan weet ik niet wat jouw definitie van zingen wel is??
dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En wáárom moet dit in een nieuw topic?
Weet je het zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:19 schreef saartje1102 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is een mening he... Weet je het verschil wel tussen een mening en een feit?![]()
Ja, helemaal duidelijk!quote:
ja bedoel, dan kan ik wel nu een topic openen met de titel: Waarom is Christon eruit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, helemaal duidelijk!
Laten we voor elke kandidaat steeds een apart topic openen als de mening van anderen je niet aanstaat.
idd.... slotje dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Of een topic "Lynx vindt Raf niks, maar ik wel!"
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:30 schreef Liene het volgende:
OK EN BEDANKT!
Ja, maar kan je dat dan niet in het centrale Floortjetopic vragen? Want als we voor al deze soort vraagstukken een nieuw topic openen, dan zijn er straks honderd verschillende topics over één persoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:33 schreef Liene het volgende:
Was gewoon benieuwd hoor! Snap soms niet veel van de reactie van mensen..........
wat jij zegt idd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar kan je dat dan niet in het centrale Floortjetopic vragen? Want als we voor al deze soort vraagstukken een nieuw topic openen, dan zijn er straks honderd verschillende topics over één persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |