weet jij andere rechtshalven die Oranje-waardig zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En zijn De Jong, Van Bommel én Kromkamp degenen die in aanmerking komen voor de rechtshalf positie?
OK, ik zal het iets duidelijker proberen;quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Van Bommel - vd Vaart / Sneijder - Maduro / Davids - Davids / Cocu / vd Vaart
v Bommel - Vd vaart - Maduro - Davids
maar niet centraalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Terwijl Cocu ook controlerend kan voetballen...
hij is beidebenig...quote:
maar komt het best tot zijn recht op linksquote:
Want 1 van de twee wil je op rechts zetten ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Kang-He het volgende:
Als van Nistelrooij geblesseerd is dan moet Marco gewoon Huntelaar opstellen. En niet die prutser van een Meerdink rechts zetten en Kuijt centraal.
Maar ja, als Robben en van Persie fit zijn dan zou ik uberhaupt Kuijt al niet meer opstellen.
Kromkamp is al lange tijd slecht een back.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weet jij andere rechtshalven die Oranje-waardig zijn?
Landzaat speelt ook al weken niet werelds meer. Geheel ontevallig viel het verlies van vorm samen met het nieuws dat AZ niet mee wil werken aan een transfer naar Ajax.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:03 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kromkamp is al lange tijd slecht een back.
En ja, Landzaat
Je kunt ook nog met de punt naar voren spelen, met bijvoorbeeld Van der Vaart.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef Ciscus het volgende:
Hoe dan ook, we zitten goed in de rechtsbacks met Ooijer, Kromkamp, Lucius, De Jong en eventueel Greene en Reiziger.
rechtshalf in het beoogde 4-3-3 zijn er ook voldoende, vooral Van Bommel en Landzaat kunnen daar prima uit de voeten. Nee, meer in m'n maag zit ik met de vderdeigende middenvelder. Boateng en Maduro vind ik te licht, en Davids haalt Marco er niet meer bij, ben ik bang. Cocu moet je daar niet neerzetten, die heeft niet meer datgene wat je nodig hebt als controlerende verdedigende middenvelder. Hij moet links komen te staan, om vandaar met aanvallende inpulsen te komen.
Ideaalplaatje blijft: Van Bommel- Davids- Cocu
Maar goed...wie ben ik.
Zeker! Maar daar gaat de voorkeur van onze bondscoach niet naar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:15 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je kunt ook nog met de punt naar voren spelen, met bijvoorbeeld Van der Vaart.
quote:Rafael Benitez has hit back at Dutch coach Marco Van Basten after he criticised Jan Kromkamp for moving to Anfield.
Van Basten dropped Kromkamp from his squad for the midweek friendly with Ecuador after revealing his frustration at the player's decision to sign for the Reds where first team football won't be guaranteed.
Benitez is angry with the remarks and insists his transfer window signing will be figuring in his first team plans between now and the end of the season.
"I have seen the comments. If you want to say something like this you should talk directly to the player, not to the press," said Benitez.
"If you want to control the career of the player, talk to him, not to the newspapers. In football now you expect to hear agents talk like this, but not people with no daily relationship with the player.
"It's not his business. We're talking about the future of a player and his family. I don't see how joining Liverpool can be negative.
"Kromkamp was not playing in Villarreal and we decided to make a good swop.
"He started for Liverpool last weekend and worked hard as a right winger. We used him because we need a solution and he showed he is a good player."
Daar twijfel ik dus nog aan. Ik dacht eerst dat van basten zo'n typische ajax-coach was : liever verliezen met prachtig voetbal dan ala PSV winnen met slecht voetbal. Maar Marco is een winnaar die oranje echt wel redelijk ver gaat krijgen op het wk door steeds onterecht te winnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:49 schreef RaJitsu het volgende:
Dat Bassie dit soort dingen niet snapt, was me al eerder duidelijk. De manier waarop hij met mensen omgaat die niet in zijn plan passen, zijn mening baseert op allerlei onzin zonder direct met de betreffende personen/clubs te praten, etc. is werkelijk idioot. Evenals de manier waarop hij selecteert (logisch, het een het is gevolg van het ander) en coacht. Dit Oranje gaat een debakel meemaken op het WK. En ik geef er geen flikker om.
Op een eindtoernooi is alles mogelijk (zie Griekenland EK 2004, Denemarken EK 1992), maar Nederland moet met een dergelijke stunt komen om uberhaupt de halve finales te bereiken van het WK, want we hebben een matig team en een zeer zwakke bondscoach, die op geen enkel punt, op geluk na, overtuigd.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:37 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Daar twijfel ik dus nog aan. Ik dacht eerst dat van basten zo'n typische ajax-coach was : liever verliezen met prachtig voetbal dan ala PSV winnen met slecht voetbal. Maar Marco is een winnaar die oranje echt wel redelijk ver gaat krijgen op het wk door steeds onterecht te winnen.
Ik zit met een enorm dubbel gevoel. Enerzijds, kijkend naar de wedstrijden tot nu toe, denk ik dat het WK na 3 wedstrijden (2 als Ivoorkust toch niet meedoet) over kan zijn. Tot nog toe heeft Oranje nog niet kunnen overtuigen.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Op een eindtoernooi is alles mogelijk (zie Griekenland EK 2004, Denemarken EK 1992), maar Nederland moet met een dergelijke stunt komen om uberhaupt de halve finales te bereiken van het WK, want we hebben een matig team en een zeer zwakke bondscoach, die op geen enkel punt, op geluk na, overtuigd.
Nederland zou eens af moeten stappen van dat haussane gevoel zodra we gekwalificeerd zijn voor een toernooi.
De enige die titelaspiraties mag koesteren is volgens mij Brazilie en misschien Argentinie/Italie.
Nederland zou met wat geluk wel van 1 titelkandidaat kunnen winnen maar niet van 2 of meer denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zit met een enorm dubbel gevoel. Enerzijds, kijkend naar de wedstrijden tot nu toe, denk ik dat het WK na 3 wedstrijden (2 als Ivoorkust toch niet meedoet) over kan zijn. Tot nog toe heeft Oranje nog niet kunnen overtuigen.
Aan de andere kant, ik heb de wedstrijden van Brazilië en Argentinië bekeken, en om nou te zeggen dat die onverslaanbaar zijn; nee, ook niet.
Van Brazilië is bekend dat die pas aan het voetballen slaan als ze op het toernooi aan komen, maar Argentinië is niet langer het te kloppen team. Wat ik zag afgelopen week, was eerder los zand, wat puur op individuele klasse doelpunten maakte.
Nederland maakt zeker wel een kans dit WK, met de juiste mensen met de juiste instelling op de juiste plaatsen kan Oranje elk team verslaan. Probleem in eerdere toernooien was echter dat het aan één van deze drie ontbrak (uitzondering in 2000 waar, geheel toevallig, de voorbereiding ook niet denderend te noemen was).
Ik denk dat ik pas een definitieve mening over de titelkansen van Oranje kan vormen na de wedstrijd tegen Servië, en misschien zelfs pas 5 minuten voor het begin van de finale (als ze zo ver komen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |