Die had ik een tijd geleden gekocht bij Play.com vanwege de eindejaars sale. Heb het nog niet eens gespeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zodra de seal eraf is weet ik het
Alsof je ooit iets doet met die bouwobjectenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, het snowboarden had wat extremer gemogen.Van die onmogelijke trucks als bij SSX.
Verder speeld Amped lekker simpel. Het hele spel is makkelijk.Het moelijkste was iets met boomstammen en ringen en een score.
Vooral het sleeën vond ik leuk om te doen.
Ik heb er 24 uur en 8 minuten over gedaan om alles te halen wat er te halen valt. Alle achievements en alles ge unlockt.
Tip, een tilt is een combo van meer dan 1 miljoen. Als je dat een keer doet unlock je twee bouw opbjecten. Voor de rest unlock je alles door chellenges te doen.
Tot op heden nog geen achievemts gehaald of gaat dat niet zo snel?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep, het snowboarden had wat extremer gemogen.Van die onmogelijke trucks als bij SSX.
Verder speeld Amped lekker simpel. Het hele spel is makkelijk.Het moelijkste was iets met boomstammen en ringen en een score.
Vooral het sleeën vond ik leuk om te doen.
Ik heb er 24 uur en 8 minuten over gedaan om alles te halen wat er te halen valt. Alle achievements en alles ge unlockt.
Tip, een tilt is een combo van meer dan 1 miljoen. Als je dat een keer doet unlock je twee bouw opbjecten. Voor de rest unlock je alles door chellenges te doen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
[afbeelding]
Prachtige game beelden ookDie duik van die cliff
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Homo +8quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uit
Zag net deze PRACHTIGE trailer van dat spel !! Check de 720P trailerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:40 schreef Wessiej het volgende:
Hoor dus net dat Fight Night tot 9 maart is uitgesteld, dat zuigt wel, want dan komt die tegelijk met GR:AW, dan moet ik ze maar gaan afwisselen.
Die lippen zijn het enige waar ik hem tussen zou kunnen steken bij haar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Vreemde opgeblazen lippen heeft ze. Niet meer dan een hoop marketingpraat. De game ziet er wel heel tof uit
Dat heet gewoon verkeerde vieze lippenstift. Met haar is verder weinig mis, al geloof ik er geen fuck van dat ze Tomb Raider ooit heeft gespeeldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Te hoerig, slotjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Uhm, ik heb ooit voor die achievement een hele zooi tafels neergezet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef washandje het volgende:
[..]
Alsof je ooit iets doet met die bouwobjecten
Maar ik heb de game al niet meer...
Vind het maar een opgeblazen en lachwekkend figuur eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
[afbeelding]
Helaas een maandje of 2 te laat idd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Heintje het volgende:
Dat is wel mooi nieuws voor de gene die CoD2 hebben.
Als je het nou nog niet hebt en je wil een online shooter dan wacht je wel op GRAW denk ik zo.
Als ze deze update nou 2 maanden eerder hadden uitgebracht dan was het succes van het spel denk ik nog wel iets groter geweest.
3 op de 4 Xbox360 bezitters schijnen momenteel ook al CoD2 in hun bezit te hebben, dus dat lijkt mij al een redelijk succes of niet? Maar die patch is zeker beter en noodzakelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:27 schreef Heintje het volgende:
Dat is wel mooi nieuws voor de gene die CoD2 hebben.
Als je het nou nog niet hebt en je wil een online shooter dan wacht je wel op GRAW denk ik zo.
Als ze deze update nou 2 maanden eerder hadden uitgebracht dan was het succes van het spel denk ik nog wel iets groter geweest.
tsja ik had mischien overwogen em te halen als er veel mensen live mee waren en de live service goed was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
3 op de 4 Xbox360 bezitters schijnen momenteel ook al CoD2 in hun bezit te hebben, dus dat lijkt mij al een redelijk succes of niet? Maar die patch is zeker beter en noodzakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |