twentemeisje + 2quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:58 schreef twentemeisje het volgende:
Daryl Hannah in Clan of the Cave Bear?
Ik ga natuurlijk niet beginnen met de bekendste films voor 2 puntenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:24 schreef Mark het volgende:
Drie films die ik niet ken
Aan de namen te zien, zoek je een actrice. Gok op Marilyn Monroe
Is het een begin van een carriere?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet beginnen met de bekendste films voor 2 punten
Dat het een vrouw is heb je goed gezien, maar het is niet Marilyn.
Ha, slimme vraag! Begin ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Is het een begin van een carriere?
Katherine was iig wel eerder..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Mark het volgende:
Je mag 2x gokken per keer, toch?
Katharine Hepburn
Elizabeth Taylor
Nee, 1 per keer, maar wel 2 posts voor de antwoorden afgekeurd worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef Mark het volgende:
Je mag 2x gokken per keer, toch?
Katharine Hepburn
Elizabeth Taylor
Hmmm.... ik had eigenlijk iets verwarrends moeten vragenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Katherine was iig wel eerder..
Maar naamgenoot Audrey Hepburn misschien?
Dan is zo'n dubbele punten-topic veel te snel volquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Nee, 1 per keer, maar wel 2 posts voor de antwoorden afgekeurd worden.
Toevallig dat Mark met Hepburn kwam, anders had ik er nooit aan gedacht waarschijnljkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, 1 per keer, maar wel 2 posts voor de antwoorden afgekeurd worden.
[..]
Hmmm.... ik had eigenlijk iets verwarrends moeten vragen![]()
laurenzo85+1
Nope, een Amerikaanse filmhuis... Vrij recent nog..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Britse romkom of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |