Conclusie:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef Dirktator het volgende:
Er wordt vandaag een hetze jegens mij gevoerd. Nu wordt ook dit topique gesloten: Waar ben jij morgen te vinden in Venlo? Zou mijn drankgebruik van vanochtend er mee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
Als we die blingbling49cent josti nou is wat minder aandacht geven.. Of nee! Negeren! Hopelijk blijft ie dan weg!
Eigelijk heb ik een hekel aan jou, maar nu ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zie het nou eens in: je opent gewoon kut-topics.
Een hekel aan mij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Eigelijk heb ik een hekel aan jou, maar nu ben ik het met je eens![]()
Ja baggerusertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef Dirktator het volgende:
Moet Dirktator van het FOK!-toneel verdwijnen?
» Ja, baggerusert!
» Nee, briljante usert!
» Geen mening
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik ben nu eenmaal geintrigeerd door de gevoelens en gedachten van de lagere delen van de samenleving, teneinde mijn eigen ego te strelen. Als ik weer zo'n scooterjosti een pauperiaanse opmerking zie maken met de twee letters "kk" erin, denk ik bij mezelf: gelukkig ben ik niet zo geboren en heb ik mij succesvol ontwikkeld in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Optyfen Dirk, waarom laat je je in met zulks arbeidersvolk.
Volgens mij telt hij 'Ech wel' als 'Ja je moedur' , kutdingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ben focking hot
» Ech wel
» Ja je moedur
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Hij werkt![]()
Echt? Kan er een linkje komen op de FP voor deze poll?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef Dirktator het volgende:
Na de carnaval zal ik trouwens de stemmen tellen. Als de ratio bagger:briljant hoger ligt dan 3:1, dan zal ik overwegen om het veld te ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |