Conclusie:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef Dirktator het volgende:
Er wordt vandaag een hetze jegens mij gevoerd. Nu wordt ook dit topique gesloten: Waar ben jij morgen te vinden in Venlo? Zou mijn drankgebruik van vanochtend er mee te maken hebben?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef c0nd0r het volgende:
Als we die blingbling49cent josti nou is wat minder aandacht geven.. Of nee! Negeren! Hopelijk blijft ie dan weg!
Eigelijk heb ik een hekel aan jou, maar nu ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zie het nou eens in: je opent gewoon kut-topics.
Een hekel aan mij?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Eigelijk heb ik een hekel aan jou, maar nu ben ik het met je eens![]()
Ja baggerusertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:05 schreef Dirktator het volgende:
Moet Dirktator van het FOK!-toneel verdwijnen?
» Ja, baggerusert!
» Nee, briljante usert!
» Geen mening
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik ben nu eenmaal geintrigeerd door de gevoelens en gedachten van de lagere delen van de samenleving, teneinde mijn eigen ego te strelen. Als ik weer zo'n scooterjosti een pauperiaanse opmerking zie maken met de twee letters "kk" erin, denk ik bij mezelf: gelukkig ben ik niet zo geboren en heb ik mij succesvol ontwikkeld in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Optyfen Dirk, waarom laat je je in met zulks arbeidersvolk.
Volgens mij telt hij 'Ech wel' als 'Ja je moedur' , kutdingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik ben focking hot
» Ech wel
» Ja je moedur
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Hij werkt![]()
Echt? Kan er een linkje komen op de FP voor deze poll?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef Dirktator het volgende:
Na de carnaval zal ik trouwens de stemmen tellen. Als de ratio bagger:briljant hoger ligt dan 3:1, dan zal ik overwegen om het veld te ruimen.
Is dat besmettelijk?quote:
Je denkt serieus dat dit topic dan nog leeft?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef Dirktator het volgende:
Na de carnaval zal ik trouwens de stemmen tellen. Als de ratio bagger:briljant hoger ligt dan 3:1, dan zal ik overwegen om het veld te ruimen.
Zegt iemand met een Junkiesitzzze nicknamequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De scooterjosti zelf komt ook een kijkje nemen![]()
Junkiesitzzze?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Junkiesitzzze nicknametotally n00b
Zie 3de regeltje van me siggetjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Junkiesitzzze?![]()
![]()
Heb je daar zo lang over na moeten denken?![]()
Jouw opmerkingen raken echt kant noch wal hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Junkiesitzzze nicknametotally n00b
Mwah die gele vind ik wel cool, maar hoe die oranje daar op staat op je av. Ik krijg echt de neiging om em te verbranden ofzoquote:Heb je een Bert & Ernie trauma?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie 3de regeltje van me siggetje
En dit verklaard mijn vraag omdat?quote:Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie 3de regeltje van me siggetje
Uh?quote:Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Dat is het met jou ook, alleen dan in het kwadraatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:20 schreef Dirktator het volgende:
Let's face it, lieve kijkbuiskinders, hoe zou het forum eruit zien zonder mij? Een hoop bagger, een hoop gescheld over en weer, een hoop spelfouten in de OP's, verloedering van de jeugd wordt niet meer aangekaart...ergo: een grote teringzooi!
Waarschijnlijk bedoelt maikuuul de 4e regel. Dat zou nog redelijk logisch zijn. Hij maakte alleen een telfout schat ik zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die er niets van begrijpt
Maikuuul zelf is ook niet grappig. Hij is gewoon kankerdom. en DAT is wel grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maikuuul is allang niet grappig meer.
Da's waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maikuuul zelf is ook niet grappig. Hij is gewoon kankerdom. en DAT is wel grappig![]()
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt maikuuul de 4e regel. Dat zou nog redelijk logisch zijn. Hij maakte alleen een telfout schat ik zo![]()
mwah das denk ik gewoon gebrabbel van die maikuuul. Vergelijk het met geluiden van een baby.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.![]()
Alleen ik ben niet zo thuis in breezer-taal; ik snap niets van die vierde regel
Oh ja, nu begrijp ik het een stuk beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
mwah das denk ik gewoon gebrabbel van die maikuuul. Vergelijk het met geluiden van een baby.
Jij bent echt slim hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, nu begrijp ik het een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |