quote:
Dan bij Galjaard!!!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:37 schreef Carda het volgende:
ouwe markt! weeeh!
maar eeuh over het werk mojave: nee daar werk ik nie haha
Mja ik geef het op, dacht dat aan die kant alleen die twee bedrijven zaten maar helaas.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:52 schreef Carda het volgende:
Nope.. haha kom je denk ik nie snel achter.. zijn zoveel bedrijven he
Hey, ik ben een goede vriend van Derek, en ik vroeg me af waarom je die vette VW hebt weg gedaan, met die A8 velgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:11 schreef Mojave het volgende:
Haha oke... nou volgens mij is het ook wel vrij duidelijk uit welk huis ik de foto's maak![]()
Haha, ik denk trouwens dat je naast die italiaan zit van pulcinella! met die plantenbakken voor de deur ;-)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:13 schreef Carda het volgende:
Zeker! Hahaha
Ik zat net al te kijken of ik je kon spotten.
Halloooo, nou ik rij zo'n 750km per week en dat was met een VR6 iets te duur!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hey, ik ben een goede vriend van Derek, en ik vroeg me af waarom je die vette VW hebt weg gedaan, met die A8 velgen.![]()
Weet nie of jullie mij kennen, heb m'n ex meegeholpen haar appartement te fixen ensow in 2004..dus vanaf 2004 tot eind 2006 was ik geregeld te vinden bij die kruisingquote:
Toen was ik er al weg, maar het was aan de overkant. inderdaad danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef Carda het volgende:
Weet nie of jullie mij kennen, heb m'n ex meegeholpen haar appartement te fixen ensow in 2004..dus vanaf 2004 tot eind 2006 was ik geregeld te vinden bij die kruising
Sorry, kon het niet laten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:21 schreef Carda het volgende:
Pffffhey ga nie alles nachecken wil je
Ik kan je vertellen dat ze er in het echt niet echt super uit zietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehehe magenta daar heb ik nog een keer een rondleiding gehad.
staat tatjana er nogzal wel niet, vroeger zaten jullie op B&S park... bij de bios.
Weet ik, best klein, zeg maar gedrongen, en oude kopquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:25 schreef Carda het volgende:
Ik kan je vertellen dat ze er in het echt niet echt super uit ziet![]()
Wie gaf jou de rondleiding dan? Iemand van MMS?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Weet ik, best klein, zeg maar gedrongen, en oude koppaar jaar terug ooit eens live zien zingen
Ja, was iets met school daar. Ik was niet heel erg onder de indruk. Het leek mij allemaal vrij omslachtig. Maar misschien is dat veranderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:10 schreef Carda het volgende:
Wie gaf jou de rondleiding dan? Iemand van MMS?
lekker man dit !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Het is dan wel stralend weer, de temperatuur is écht kut.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:13 schreef wendy-tje het volgende:
Ben net terug uit de stad, en we zijn even naar Duitsland geweest. Drank halen
Gezellig ben jijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ga dat spul toch echt niet voor een ander kopen
Ach jah... ik ben vrijdag en gister geweestquote:Op zondag 26 februari 2006 14:02 schreef Mojave het volgende:
ja jammer is dat dan...!
was lang niet meer in de stad geweest, dan ist wel gezellig!
Geen eens lekkere wijfen ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Mojave het volgende:
Even een paar willekeurige redenen waarom ik nooit naar de ski hut ga:
ff copy paste
http://www.party4ever.nl/images/fotos/p4e39412.jpg
http://www.party4ever.nl/images/fotos/p4e39340.jpg
http://www.party4ever.nl/images/fotos/p4e39364.jpg
http://www.party4ever.nl/images/fotos/p4e39400.jpg
Bedankt voor jullie aandacht.
-edit- mag niet eens plaatjes linken van die knaap.
Wehehequote:Op maandag 27 februari 2006 09:54 schreef Mojave het volgende:
Haha ja ik hoorde het maar heb er zelf niks van meegekregen!
Er komt nog wel wat sneeuw aan, kunnen we mooi een sneeuwpop maken op de middenberm van de Lasondersingel
Als ik het heb helpt er vaak niks tegen, soms een dubbele paracetamol. Halverwege de nacht werd het beter. Vanaf toen heb ik dus ook in coma gelegenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is geen prettig gevoel.
Thee kan der soms ook tegen helpen of een kruikje opleggen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Mojave het volgende:
reih lits gaadnav teh si taw
Foto! oh nee er mist was he... hihiquote:Op maandag 27 februari 2006 17:45 schreef diertjuh het volgende:
Maar had wel iets gekocht. Paar lingerie dingetjes en zag ineens toen ik thuis kwam dat er wat misde maar der wel voor heb betaald
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:00 schreef Carda het volgende:
[..]
Foto! oh nee er mist was he... hihi
Wilde gok he!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoe kun je nou op dat idee komen?
ja, maar mijn smaak is nogal anders dan wat ze hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef Neuk het volgende:
shoppen is toch goedkoop in de sale?!
Vroomshoop en Vriezenveen, samen met Westerhaar de Nazidorpen bij uitstekquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroomshoop en Vriezenveen, samen met Westerhaar de Nazidorpen bij uitstek
Kom je er niet aan toe?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:47 schreef diertjuh het volgende:
hmm, avond verloopt niet zoals ik wou dat die verliep![]()
Ik zit verveeld thuis,en het is kutweer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:00 schreef diertjuh het volgende:
zit verveelt op school. Heb pas over een uur een toets.Inplannen kunnen ze hier ook nie.
Goeie tentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef Carda het volgende:
Gaan we saampies naar De Wok Mr. Hu chinees hale!
OMG ik heb een stalker!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:39 schreef Mojave het volgende:
kijk aan!
Oh zie nu dat Carda naar de Gronausestraat ging! das richting Gronau![]()
nou dat valt wel mee hoor! je zei dat je dan HU ging...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Carda het volgende:
[..]
OMG ik heb een stalker!!
Euuh vandaag reed ik wel heel om
Rijd elke dag langs d'r appartement...kan ik niks aan doen want ik werk 500 meter van haar vandaan zowat. En het feit dat ze dicht bij een stoplicht woont maakt het nog irritanter...quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef wendy-tje het volgende:
Stalk jij je ex?
"Love conquers all" werkt nie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:54 schreef diertjuh het volgende:Zo rijles van deze week ook weer gehad. Het ging wel redelijk. Wou richting Oldenzaal ipv richting Almelo. Maar dat vond die rij instructeur nie zo goed.
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef Carda het volgende:
Maar over een maandje gelukkig nie meer!!!
Ik heb de planning voor vandaag al zo gemaakt dat ik niet thuis hoef te eten, waardoor ik een half uur minder op de fiets hoef te zittenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:15 schreef wendy-tje het volgende:
Ik denk dat ik dan maar binnen moet blijven dan
Pfff moet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef wendy-tje het volgende:
Ach, je moet sowieso douchen na het hardlopen...
Hihi!! nou sommige mensen doen echt alsof het spiegel glad is maar dat valt reuze mee!!quote:
Of op je rolschaatsen bent...quote:
Hmm, dat is pas sloomquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hihi!! nou sommige mensen doen echt alsof het spiegel glad is maar dat valt reuze mee!!
Reden ze 50 tussen denekamp en oldenzaal![]()
pff ik vroeg waar naartoe!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Mojave het volgende:
in de simulator! opleiding volledig afronden
Wehehehequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:58 schreef Mojave het volgende:
solly! denk terror approaches op Antwerpen met tig failures
The sun is shining!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:49 schreef diertjuh het volgende:
hoe staat het met het weer bij jullie?
Nog aan het sneeuwen?
hopelijk heb je niet veel exen...dan blijf je kijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:44 schreef Carda het volgende:
Bla, waarom kijk ik nou net naar buiten terwijl m'n ex langsrijd..althans denk dat ze het was..zucht..
Woont 500 meter van me werk ofzo.. en is vandaag vrij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hopelijk heb je niet veel exen...dan blijf je kijken
waarom zou ze eigenlijk langsrijden?
Ach jah ik heb zin in weekend, jullie dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef wendy-tje het volgende:
Kom wel.... ik heb een tijd ook een zwak gehad voor een ex van me, maar dat is al een paar jaar echt over.
Maar goed ook, het is al jaren geleden dat ik wat met hem had, en hij heeft me wat minder leuke dingen geflikt
Moet je je cv nog vertalen dan? Hihiquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Mojave het volgende:
jaa weekend, al moet ik zeggen dat ik al 2 enorm rustige weken achter de rug heb.
Iemand uber goed in duits hier?
Babelfishquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef Mojave het volgende:
[..]
jaah![]()
Engelse is klaarnu duits.... en ik wil zo graag naar een Duitse maatschappij!
hehe dat heb ik ook zo!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef AngelinaJolie het volgende:
mondeling red ik me prima met de duitse taal.. maar schriftelijk..
Vandaag weer een duitser die vond dat ik zo ontzettend netjes duits sprak! bleh.. tis dat het moet.. En of ik ook het dialectduits kan, wat zo op het twents lijkt.. Niet dus.. dat klinkt zo mislukt!! ik versta dat een beetje maar dat spreken kan ik al helemaal niet!
Oe.. na al die tijd had ik dat nog nie doorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:47 schreef wendy-tje het volgende:
psst... neuk is a she
Naah zo maar eens beginnenquote:
Irritant zeg, begin dan maar wat eerder aan je weekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:51 schreef DrMarten het volgende:
Eerst de ene pc-zaal, beginnen ze daar alle pc's om te wisselen, moetst ik dus weg. Nu de andere pc-zaal. Zitten er hier projectgroepjes te werken met een hoop geklets en gedoe
volgende week vrijdag weer twente live op de buisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:14 schreef Carda het volgende:
bah, morgen geen voetbal @!$@#$@#$@#$
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef diertjuh het volgende:
nog ander half uur en dan heb ik ook weekend.
die heb je net via je foon gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die kan ik wel ff gebruiken ja. Krijg ik ook nog knuffel derbij.
lol... goed voor de rekeningquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:26 schreef Carda het volgende:
oe hebben jullie elkaars mobiel al!
sms wars!
Kwil nie weten wat mn rekening is..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:26 schreef Carda het volgende:
oe hebben jullie elkaars mobiel al!
sms wars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |