Ik poep op handhelds ? Hoezo ? Geen geld voor dit spel ? Je gaat hem toch wel halen hoop ik. Heb wel zin in een nekschot van je !quote:
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
die zijn veel scherper dan al die andere
Ik ga hem wel halen, alleen duurt iets langer dan geplandquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik poep op handhelds ? Hoezo ? Geen geld voor dit spel ? Je gaat hem toch wel halen hoop ik. Heb wel zin in een nekschot van je !
ik vouw je zo dubbelquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Net wel dat filmpje gezien......... de TEEERING![]()
Ach, is er tenminste nog iemand niet helemaal klaar met het spel wanneer ik het koopquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga hem wel halen, alleen duurt iets langer dan gepland
Ik vond het ook al dubieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1
poeh poehquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !
Nee,.... eerste helft van het 1e filmpje en doorgeklikt !quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1
Ja want die hebben de iets mindere gfx.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
die screens hier boven is zeker pc versie
?
Proestquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja want die hebben de iets mindere gfx.
En ook maar zielig blijven doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, is er tenminste nog iemand niet helemaal klaar met het spel wanneer ik het koop
En tis waar ook..kheb het ergens gelezen in een prview, de 360 gfx waren het mooiste, de pc was ook heel goed, maar iets minder.quote:
Valt me tegen, gezien de specificaties van de 360 en het potentieel om te optimaliseren zou het ding toch de PC er met een aanzienlijk verschil uit moeten kunnen trekken. Of men moet vergeleken hebben met een PC met X1900XTX Crossfire opstelling oid, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En tis waar ook..kheb het ergens gelezen in een prview, de 360 gfx waren het mooiste, de pc was ook heel goed, maar iets minder.
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Demo, nee?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://live.xbox.com/en-US/profile/Achievements/ViewAchievementDetails.aspx?compareTo=Freakizoid&tid=%09%5D;ei*h1%02%05
de archievments
Ik hoop dat ze pas op dinsdag leverenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu maar hopen dat ze wel op zaterdag leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |