Dan koop ik het spel zaterdag en verkoop ik mijn dinsdag versie !quote:
Hypehoerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Cool video interview met nieuwe beelden !
http://www.fragdolls.com/uk/blog.php?doll=voodoo&p=359
[afbeelding]
Ja ik kijk ze ook maar vluchtig hoor........ tis verschrikkelijk dat wachten !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
Ik ben al een week gestopt met filmpjes kijken, maar bedankt.
Vooral als er iemand allerlei filmpjes enzo postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik kijk ze ook maar vluchtig hoor........ tis verschrikkelijk dat wachten !
Klaar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Cool filmpje wel hoor... amper spoilers... veel info over cross com en Waypoints.... wat ze dus ook voor multiplayer hebben geintegreerdHet team wat communiceert wint !
Dat zag je verkeerd, de term op fok is : Chocobo'erquote:
Komende donderdag zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu maar hopen dat ze wel op zaterdag leveren
?quote:
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Ik hoop het..... release is op zaterdag 10 maart !
Aangezien het vandaag 3 maart is en ook nog vrijdag klopt je gedachtengangquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdag
Ohjaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdag
Dat dommequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Ik hoop het..... release is op zaterdag 10 maart !
Struikroverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten he
Potje online ook
Ja dat zoeken naar vrienden, servers opzetten, pathes downloaden, mods er bij zetten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...
"appear offline" ga ik ook aanzetten.. wil godver eerst helemaal de SP doorlopen van voor naar achter en weer terug zonder constant irri uitnodingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen koopt GRAW voor de single player..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |