Ja, dat vraag ik me ook af...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
GADVERDAMME!!!
Kunnen jullie niet eventjes lekker wachten met die gore kankerstaven tot je thuis in je vacüum afgesloten kamertje zit om zo alleen je EIGEN longen te verkankeren?!?!
Je weet dat die dingen er staan, dan moet je gewoon optiefen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
GADVERDAMME!!!
Het nieuwe beleid sinds 1 januari 2005 van de NS:
Niet meer roken op de stations. BAM! Gerechtigheid!!
Een later beleid:
Roken is toegestaan binnen 5 meter van de "Hier roken" zuil.
Staan er op Amsterdam Sloterdijk ongeveer 60 paupers met een sigaret om die paal te 'clingen'. peuken maken ze niet uit, maar rossen ze gewoon nog fikkend in die zuilen, dat gaat roken, soort van branden...EN DAAR KOMT EEN GORE STANK AF!!!![]()
![]()
Gadverdamme!
Kunnen jullie niet eventjes lekker wachten met die gore kankerstaven tot je thuis in je vacüum afgesloten kamertje zit om zo alleen je EIGEN longen te verkankeren?!?!
DOOD AAN ALLE NIET PEUK-UIT-DRUKKERS EN DOOD AAN ALLE ROOKZUILEN!!!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef AnthonyZeus het volgende:
GADVERDAMME!!!
Het nieuwe beleid sinds 1 januari 2005 van de NS:
Niet meer roken op de stations. BAM! Gerechtigheid!!
Een later beleid:
Roken is toegestaan binnen 5 meter van de "Hier roken" zuil.
Staan er op Amsterdam Sloterdijk ongeveer 60 paupers met een sigaret om die paal te 'clingen'. peuken maken ze niet uit, maar rossen ze gewoon nog fikkend in die zuilen, dat gaat roken, soort van branden...EN DAAR KOMT EEN GORE STANK AF!!!![]()
![]()
Gadverdamme!
DOOD AAN ALLE NIET PEUK-UIT-DRUKKERS EN DOOD AAN ALLE ROKERS!!!
Dan ben je een labiel persoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik krijg trek in een peuk.
Als je dicht bij de rookpaal gaat staan hoef je er zelf geen op te steken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik krijg trek in een peuk.
Neh, dan heb je die brandende-filter-lucht, en da's niet zo smakelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je dicht bij de rookpaal gaat staan hoef je er zelf geen op te steken.![]()
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:15 schreef Frollo het volgende:
Die rookpalen zijn gewoon ontzettend onhandig ontworpen. Bij het gat is geen plat vlak om je peuk op uit te drukken, zodat je hem er wel brandend in moet gooien. Als er dan ook nog grappenmakers papier of plastic in hebben gepleurd, kan een kind begrijpen dat dat niet goed gaat.
Overigens rook ik al een jaar niet meer, maar ik heb ze dus nog nét meegemaakt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
eerst mensen verplichten om op één punt, ver van de niet-rokers en trappen, te gaan staan met een kabouterasbak. en dan nog gaan zeiken ook!?
dit soort negatieve pestventjes die niemand iets gunnen zorgen pas voor kanker.
Mannetje op zijn zielige peuk getrapt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat ts snel tussen de trein en het perron komt binnenkort omdat ie uitglijdt over een peuk. niet dood hoor, beetje beschadigd alleen.
Zegt meneer 5 euro per dag aan kanker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
eerst mensen verplichten om op één punt, ver van de niet-rokers en trappen, te gaan staan met een kabouterasbak. en dan nog gaan zeiken ook!?
dit soort negatieve pestventjes die niemand iets gunnen zorgen pas voor kanker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |