nee daarom kan ik ook kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Om 11:50 is het nog geen middag![]()
Dat is de vraag. Er is ook onder de 13 minuten gereden in Heerenveen, en totnutoe was men op bijna alle afstanden sneller dan in Heerenveen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:04 schreef sturky100 het volgende:
http://www.knsb.nl/live-2006/olympische/spelen/loting/L10000h.pdf
loting met PB en.....rondetijden van het WR en OR Maar daar heb je niet zoveel aan in Torino.
Dat van die pleister heb ik ook gezien en dat was volgens mij je reinste bullshit. Ik had dat namelijk bij één van de andere Nederlandse schaatsers ook zien zitten. Volgens mij is dat iets in het pak of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:24 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat Kramer pijnvrij kan rijden, maar in de Sportweek van 2 weken geleden stond al dat hij nog steeds last van zijn rug heeft. Deze week werd er ook een pleister gesignaleerd op zijn rug, die op miraculeuze wijze op eens weg was toen hij werd geinterviewd.
In het begin van de OS wel, maar nu ondertussen niet meer zo erg....Maar ik denk wel dat er onder de 13 gekomen gaat worden. Ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Er is ook onder de 13 minuten gereden in Heerenveen, en totnutoe was men op bijna alle afstanden sneller dan in Heerenveen.
Ja...na al die korte afstanden heb ik er ook wel weer eens zin an.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De 10 km is mijn favoriete afstand![]()
Goed dat Davis niet meedoet, horen we weer over z'n koelkastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:27 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ja...na al die korte afstanden heb ik er ook wel weer eens zin an.
zo te zien aan de turijn site van de nos doet herbert het commentaar![]()
Ik hoop het. Wat in heerenveen altijd belangrijk is, is de luchtdrukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Keijs het volgende:
Het gaat ech wel sneller dan 13:04
Ik denk dat hij er wel weer over begint als hij vertelt dat Davis niet meedoet en zijn vervanger moet rijden, hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:29 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Goed dat Davis niet meedoet, horen we weer over z'n koelkast![]()
En dat Hedrick uit het skeeleren komtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel weer over begint als hij vertelt dat Davis niet meedoet en zijn vervanger moet rijden, hoor.![]()
Méér dan 50 zelfs.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:40 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En dat Hedrick uit het skeeleren komt![]()
(50 wereldtitels)
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef Keijs het volgende:
5 km Thialf baanrecord: 6:17
5 km Oval Lingotto: 6:14
10k baanrecord Thialf: 12:57
Winnende tijd vandaag: 12:52
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |